.

Beantwoord

Wat voor soort bundel heb ik?

  • 19 September 2018
  • 3 reacties
  • 149 Bekeken

Badge
Het is mij onduidelijk welke bundel ik precies heb. Ik krijg al jaren maandelijks een factuur. Dit is steeds hetzelfde bedrag. Echter, wanneer ik bij mijn instellingen kijk dan staat daar dat mijn abonnement geldig was van 10 oktober 2012 tot 10 oktober 2013. Naar mijn idee heb ik deze bundel altijd behouden en nooit iets aan veranderd. Klopt het dat ik deze bundel nog altijd heb? Het fijne aan simyo vind ik namelijk dat ik al jaren door kan met dezelfde bundel, voor hetzelfde bedrag. Ik heb nooit iets hoeven wijzigen.
icon

Beste antwoord door Groentjuh 20 September 2018, 09:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Op je MijnSimyo, tabblad overzicht staat aangegeven wat je afneemt en hoeveel je deze maand nog kan gebruiken.
Reputatie 7
Badge +9
Het is mij onduidelijk welke bundel ik precies heb. Ik krijg al jaren maandelijks een factuur. Dit is steeds hetzelfde bedrag. Echter, wanneer ik bij mijn instellingen kijk dan staat daar dat mijn abonnement geldig was van 10 oktober 2012 tot 10 oktober 2013. Naar mijn idee heb ik deze bundel altijd behouden en nooit iets aan veranderd. Klopt het dat ik deze bundel nog altijd heb? Het fijne aan simyo vind ik namelijk dat ik al jaren door kan met dezelfde bundel, voor hetzelfde bedrag. Ik heb nooit iets hoeven wijzigen.
Simyo veranderd bundels, die klanten reeds hebben, niet. Het klopt dus dat je al jaren hetzelfde betaald voor je bundels.

Als Simyo prijzen wijzigt, dan introduceren ze nieuwe bundels en stoppen ze met het aanbieden van die bundels aan klanten, die die bundels niet hebben. Daardoor heb jij geen last van prijsverhogingen, maar ook geen prijsverlagingen. Zolang jij niets doet, doet Simyo dat ook niet!

Je had in oktober 2012 een jaarabonnement afgenomen. In oktober 2013 is deze omgezet naar een maandelijks opzegbare bundel. Jouw bundels zijn waarschijnlijk terug te vinden in dit tarievenoverzicht uit 2012!

De goedkoopste bel/SMS bundel was toen goedkoper, maar databundel zijn tegenwoordig veel goedkoper. Ik raad aan als je meer hebt dan alleen Simyo 100, om te kijken naar de huidige bundels. Misschien kan je meer voor hetzelfde bedrag krijgen of zelfs omlaag qua bedrag.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Anniek,

Leuk je weer hier op het forum te zien! 🙂 En met een goede vraag ook nog!

Ray en Groentjuh hebben alle antwoorden eigenlijk al gegeven. Je abonnement loopt inderdaad gewoon door als je niets veranderd. De periode die je in Mijn Simyo ziet staan is de tijd waarin je oorspronkelijke contract liep.

Met de tips van Groentjuh kun je een en ander nakijken. Je kunt trouwens via Mijn Simyo > Bundels aanpassen, kijken of je misschien voordeliger uit kan zijn of andere bundels wilt proberen.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Dank voor de tips, het meedenken en helpen Ray en Groentjuh! :)

Groetjes,
Thomas

Reageer