.

Beantwoord

Wat is het verschil tussen KPN en Simyo?

  • 8 April 2020
  • 6 reacties
  • 3264 Bekeken

Badge

Ik overweeg om over te stappen van kpn Sim only naar Simyo Sim only. Waar zitten de verschillen in, behoudens het prijsverschil bij het aantal belminuten en internetgebruik.?

icon

Beste antwoord door RicoK 9 April 2020, 09:52

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7

Ik kan behoudens een prijsverschil geen andere verschillen noemen. Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Dus wat dekking betreft is dit uitstekend.

Reputatie 7
Badge +9

Ik kan behoudens een prijsverschil geen andere verschillen noemen. Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Dus wat dekking betreft is dit uitstekend.

Ik kan er wel een aantal noemen. De voorwaarden en mogelijkheden buiten de standaard bellen/SMSen en internetten dingen. Denk hierbij aan wat er gebeurd als een bundel op is. Maar ook dat Simyo op dit moment wel eSim heeft, maar KPN nog niet. KPN heeft volgens mij visual voicemail en Simyo weer niet.

De verschillen, die er zijn, zitten in dat soort dingen.

Reputatie 7

Ik kan behoudens een prijsverschil geen andere verschillen noemen. Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Dus wat dekking betreft is dit uitstekend.

Ik kan er wel een aantal noemen. De voorwaarden en mogelijkheden buiten de standaard bellen/SMSen en internetten dingen. Denk hierbij aan wat er gebeurd als een bundel op is. Maar ook dat Simyo op dit moment wel eSim heeft, maar KPN nog niet. KPN heeft volgens mij visual voicemail en Simyo weer niet.

De verschillen, die er zijn, zitten in dat soort dingen.

Uiteraard, ik had even beter moeten nadenken. De Nadenk-modus: ON! ;)

Badge

De reden om over te stappen naar simyo is e-sim er één van, naast het prijsverschil. Aangezien ik onbeperkt bellen/sms neem zal het buiten de bundel bellen niet voorkomen. Het internet gebruik is bij aardig gelijk, dus een bundel met voldoende mb’s is gemakkelijk te kiezen.

Simyo is oranje en KPN groen.😉🙂 Simyo kent geen fysieke winkels, KPN wel. Simyo heeft geen duo simkaart, KPN zakelijk wel. Gescheiden administratie, andere simkaarten.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Renze1959,

 

Goeie vraag! Ik sluit me aan bij de antwoorden die al gegeven zijn en uiteraard niet te vergeten zijn wij door de consumentenbond uitgeroepen tot klantvriendelijkste mobiele provider van Nederland.

 

Groetjes,

Daisy

 

Reageer