.

Beantwoord

Wat is er precies gewijzigd in de voorwaarden?


  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Simyo gaat de bundels goedkoper maken. Door de nieuwe bundels zijn de voorwaarden ook iets veranderd...... maar wat zijn deze veranderingen? Ik krijg het niet gevonden op de site. Kan iemand mij vertellen wat er voor mij als bestaande klant veranderd wanneer ik mijn bundel verander?
icon

Beste antwoord door Ernst 5 May 2014, 13:55

Bekijk originele reactie

20 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi mvest, welkom op het Simyo forum!

Heb jij een mailtje gekregen met de prijswijzigingen? Dan zie je onderaan dat mailtje het volgende uitgelegd:
Oude Simyo voorwaarden
Je mag maandelijks overstappen naar hogere of lagere bundels.

Nieuwe Simyo voorwaarden
Je mag maandelijks overstappen naar hogere of lagere bundels. Je stapt dan over naar de op het moment van wijzigen geldende bundels en tarieven.

Je vindt dit ook hier op onze website

Die kleine wijziging in de algemene voorwaarden geldt voor iedereen, dus niet enkel als je je bundel wijzigt.

Ik adviseer je in elk geval wel om na 14 mei je bundel te 'wijzigen' in de bundel die je nu ook hebt. Jouw Simyo 300 kost dan maar €6 in plaats van de €7 die je nu betaalt ;)

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Hoi Ernst,

dankje voor de uitlegl. Dus de enige verandering in de voorwaarden is het zinnetje "Je stapt dan over naar de op het moment van wijzigen geldende bundels en tarieven"?
Badge
Beste Mvest,

In het kort de nieuwe voorwaarden zijn NIET BETER maar SLECHTER.
nl:
stel je belt nu Oud €3,- p/m 100 belmin. je mag verhogen en verlagen maar als je NA 14 mei verhoogt en daarna weer terug wilt betaal je niet € 3 /mnd maar € 4,00 1 euro meer!!

jij mag kiezen Telfort ook van KPN is veel beter!
Reputatie 7
Badge +9
@Marjolijn2: Simyo 200, 300, 500 en 1250 zijn goedkoper. Simyo biedt straks 100 minuten/sms voor 4 euro per maand. Dat is dus 0,04 euro per minuut of per SMS. Telfort biedt 150 minuten voor 6 euro aan (hierbij vergelijk ik op gelijke contractsduur). Dat is toevallig ook 0,04 euro per minuut en daarbij moet SMS buiten de bundel betalen! Telfort heeft voordelen, maar ook nadelen!
Badge
Dat is nog altijd veel duurder!
De €3 voor 100 bel min is goedkoper dan €4 voor 100 bel min.
Reputatie 7
Badge +9
Ik, als kritische klant, vergeleek de provider waarvan jij SCHREEUWT dat hij veel beter is. Ja, Simyo 100 wordt duurder (net als zoveel dingen!), maar je kunt je bestaande bundel houden als je niet meer van belbundel veranderd. Als je wel regelmatig wisselt van bundel, dan is het misschien wel even duur, want Simyo 200/300/500 en 1250 zijn allemaal goedkoper. Ik zit al zo'n 2 jaar op dezelfde bundel, dus ik ga niets op mijn factuur terugvinden van die prijsverhoging.

De huisregels op dit forum bevatten overigens:
Een gebruiker zal geen berichten plaatsen die:
[..]
  • Scheldwoorden bevatten of een overvloed aan leestekens en hoofdletters bevatten
[..]

Daarmee probeer ik te zeggen dat al dat hoofdlettergebruik niet gewenst is op dit forum.
Badge
O jee teveel Hoofdletters, ik pas de huisregels meteen toe het overvloed aan hoofdletters! 

Feit blijft dat de nieuwe voorwaarden voor klanten die niet zoveel bellen veel duurder wordt dan de huidige bundel prijzen!!
Telfort notabene ook van KPN is natuurlijk een veel betere provider.
Ik ben nog nooit zo duur uit geweest met mijn Simyo Ab.

Kijk bijvoorbeeld eens na de internetbundel. Deze loopt gewoon door na bereiken van je internetbundel waarna je de volle prijs gaat betalen.
Bij Telfort stop deze en kun je een extra bundel kopen zodat je vooraf weet wat de kosten zijn.

Succes bij de duurdere en slechtere Simyo !
Reputatie 5
Badge +11
Hoi marjolein2,

Het klopt wat Groentjuh aangeeft. Om die reden heb ik de overvloed aan leestekens aangepast.
In dit topic heb ik aangegeven dat je inmiddels een privébericht hebt ontvangen.
Badge
O, ja voor dat ik het vergeet bij Simyo is het duurder duurst want je betaaldt ook nog eens boven op het duurdere abbo aansluitkosten van €14,99 dus tel uit je winst.


Simyo=Duur
Reputatie 5
Badge +10
Hoi marjolijn2,

Ik heb je een privé berichtje gestuurd met de vraag om je telefoonnummer. Ik kwam in je email de vraag tegen of we je even konden bellen. Zou je mijn privé bericht kunnen beantwoorden? :)

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Alex je kunt mij bellen op het eerste telefoonnummer in je prive bericht.
het telefoonnummer is echter :
06xxxxx5xx 
ik hoor graag van je

groet,
E
Reputatie 5
Badge +10
Hoi marjolijn2,

Helaas lukt het me niet om je te bereiken. Ik krijg de melding 'het telefoonnummer wat u geprobeerd heeft te bereiken kan uitgeschakeld zijn. Probeert u het later nog een keer'.

Is er ander telefoonnummer waar ik naar toe kan bellen? Zou je dat in een privé bericht kunnen laten weten?

Groetjes,

Alex
Badge
Op 06 250xx5xx kun je me NU bellen
Badge
Lekker handig deze manier van comunicere!!!

Wij hebben uw bericht ontvangen en geregistreerd onder ticketnummer: 8359xx. Binnen 3 werkdagen ontvangt u onze reactie.
Kijk ook op simyo.nl/service voor antwoorden op veelgestelde vragen of bezoek het Simyo Forum: u ontvangt dan binnen 1 werkdag reactie van een Simyo klant of medewerker.

Klik op uw ticketnummer om uw vraag aan te vullen of te wijzigen.

Met vriendelijke groet,

Simyo Klantenservice
Badge
Beste ALEX, 
Belt u nog ?
Badge
Inmiddels is er contact geweest. hopelijk lukt het nu mijn nummer over te zetten.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi marjolijn2,

Klopt helemaal 🙂. Laat je het mij even weten als je bericht terug hebt van je nieuwe provider over je nummerbehoud aanvraag?

Groetjes,

Alex
@Marjolijn2: Simyo 200, 300, 500 en 1250 zijn goedkoper. Simyo biedt straks 100 minuten/sms voor 4 euro per maand. Dat is dus 0,04 euro per minuut of per SMS. Telfort biedt 150 minuten voor 6 euro aan (hierbij vergelijk ik op gelijke contractsduur). Dat is toevallig ook 0,04 euro per minuut en daarbij moet SMS buiten de bundel betalen! Telfort heeft voordelen, maar ook nadelen!


Bedankt voor de reacties. Voor mij geldt dat aanpassen na 14 mei gunstig is.
Badge
Beste Alex,
Inmiddels is nummerbehoud goedgekeurd maar op een verkeerde datum. Daar wordt nu "handmatig" aan gewerkt bij Telfort. Laat ik maar het beste hopen.
Veel succes bij het oplossen van alle problemen.
Reputatie 5
Badge +11
Hi marjolijn2,

Houd je ons op de hoogte over het reilen en zeilen van je nummerbehoud?

Reageer