.

Beantwoord

Wat gebeurt er met whatsapp als nu ik mijn simyo abonnement heb opgezegd?

  • 18 September 2015
  • 3 reacties
  • 3940 Bekeken

Badge
Ivm een reis naar het buitenland van een half jaar, heb ik mijn simyo abonnement per oktober opgezegd.
Maar wat gebeurt er nu met whatsapp? Kan ik dat nog gebruiken als ik WiFi heb?
icon

Beste antwoord door Ernst 21 September 2015, 09:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Nee, whatsapp kun je niet gebruiken zonder een actieve mobiele aansluiting, dus een mobiel telefoonnummer.

Dus, per oktober, kun je (met je huidige nummer) geen gebruik meer maken van whatsapp.
Badge
Nee, whatsapp kun je niet gebruiken zonder een actieve mobiele aansluiting, dus een mobiel telefoonnummer.

Dus, per oktober, kun je (met je huidige nummer) geen gebruik meer maken van whatsapp.
zet je nr. over naar een prepaid van een provider met een lange geldigheidsdatum. je kan dan nog steeds whats apps blijven ontvangen via je account
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Fenkesamsung, wat leuk dat je weer terug bent op het forum :)

Wat jammer dat je opgezegd hebt... Maar wat gaaf dat je zo'n reis gaat maken!
Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even verplaatst naar het subforum Abonnementen.

Officieel hoor je inderdaad geen gebruik meer te kunnen maken van Whatsapp als je geen mobiele aansluiting hebt. Nu ben ik zelf laatst wat een het prutsen geweest met een reserve telefoon en wat bleek:
Zolang je niet op een andere telefoon Whatsapp met jouw nummer instelt, kun je voorlopig blijven Whatsappen. Alleen kom je wél in 'problemen' als jouw nummer aan iemand anders uitgegeven die er vervolgens ook mee gaat Whatsappen.

Het handigste is dus om een Prepaid simkaart te bestellen en met 1 oktober als wensdatum nummerbehoud aan te vragen van je het nummer dat je hebt opgezegd.

Is dit zo duidelijk voor je?

RicoK en TRINGGG; dank voor het meedenken!
En TRINGGG, ook leuk dat jij je weer laat zien hier 😃

Reageer