.

Beantwoord

Wat gebeurt er met Simyo Compleet als ik mijn KPN abonnement beëindig?

  • 16 November 2017
  • 6 reacties
  • 672 Bekeken

Ik heb simyo compleet. Wat gebeurt er als mijn abonnement bij kpn beeindigt?
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 November 2017, 08:49

Bekijk originele reactie

6 reacties

Bij beëindigen kpn diensten (vast internet) verlies je de Simyo compleet, combinatie en dus de voordelen van verdubbeling. Maar zit je/ga je naar een adres waar wel door iemand/mensen kpn diensten (vast internet) worden gebruikt heb je weer wel de mogelijkheid tot simyo-compleet.

Het precieze verhaal vindt je hieronder...


Met Simyo Compleet verdubbelen we jouw Sim Only bel- en internetbundel als je thuis vast internet van KPN hebt


Kom ik ook in aanmerking voor Simyo Compleet?
Er zijn twee voorwaarden. Ten eerste heb je een Sim Only abonnement van Simyo. Het maakt daarbij niet uit welke bundels je gebruikt. Ten tweede is op het factuuradres van je Simyo Sim Only abonnement ook een abonnement voor Vast Internet van KPN actief. Belangrijk is dat het factuuradres bij beide abonnementen identiek is.

Staat het KPN-abonnement niet op jouw naam? Geen probleem, dat staat er los van. Zo lang het adres precies hetzelfde is, kun jij Simyo Compleet gebruiken. Alle Simyo Sim Only-klanten die op dit adres wonen, hebben recht op Simyo Compleet.


Meer info valt hier te lezen.
https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/wij-introduceren-simyo-compleet-40547
Mijn KPN abonnement houdt binnenkort op. Vervalt Simyo Compleet dan automatisch? Of moet ik daar zelf iets voor doen? Niet dat ik achteraf een vervelende rekening krijg... In de informatie vind ik alleen maar hoe ik Simyo Compleet kan activeren. Niet deactiveren.
Staat gewoon in de link die Friesian deelde bij de F.A.Q. :)

Wanneer kan Simyo Compleet worden beëindigd
Je Simyo Compleet voordelen vervallen wanneer je Simyo Sim Only abonnement of de KPN Vast Internet-aansluiting wordt stopgezet. Of als je niet meer op hetzelfde adres woont. We zetten de voordelen altijd stop op de eerste dag van de volgende maand.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Tim1967,

Welkom op het Simyo Forum!

Zoals Friesian (bedankt!) aangeeft vervalt de gratis verdubbeling van de bundels op het moment dat je je KPN abonnement opzegt. Je abonnement bij Simyo blijft dan natuurlijk wel actief ;)

Leuk om je na een tijdje weer terug te hebben op het forum marjan25! Wat Ray (ook jij bedankt) zegt klopt, Simyo Compleet vervalt automatisch. Er zullen achteraf niet zomaar kosten gerekend worden :)

Zoals in dit topic te lezen is, is alle informatie hier terug te vinden. Als jullie hier verder nog vragen over hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Niels
Ach, ik had dus nét iets verder moeten lezen... Mijn fout! Bedankt Ray, voor je oplettendheid en Tim1967 voor je uitgebreide reactie. Fijn weekend allemaal!
Reputatie 5
Badge +9
Mooi dat het nu duidelijk is marjan25! Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Caspar

Reageer