.

Beantwoord

Wat gebeurt er met mijn overgebleven MB's?

  • 31 March 2019
  • 3 reacties
  • 435 Bekeken

Waarom gaan mijn overgebleven
MB’s niet mee naar de volgende maand? Ik betaal hiervoor en wil er dan ook gebruik van kunnen maken of mee kunnen nemen.
icon

Beste antwoord door Jihane 1 April 2019, 19:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Littlesunshine,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je dit aankaart! Zoals Ray en Scotsman hebben aangegeven, betaal je niet voor dat je je bundel kunt opmaken. Je betaalt voor een X aantal MB's binnen een periode van een maand. Elke eerste van de maand gaat er weer een nieuwe bundel is. Bovendien kun je elke maand je bundels aanpassen, omhoog of omlaag.

Ik zie dat jij een bundel hebt van 4000 MB's. Ik zie ook wel dat jij altijd net iets meer dan 2000 MB's per maand verbruikt, waardoor het niet slim zou zijn om een bundeltje van 2000 MB's te nemen. Ik snap dus echt dat je dat jammer vindt! Maar je zit lekker ruim en je mag dus wat meer internetten, als je daar behoefte aan hebt 🙂 Je krijgt altijd een sms als je bundel op 80% en op 100% zit, dus als je je toestel in de gaten houdt hoef je niet bang te zijn dat het ongemerkt de spuigaten uit loopt.

Heb je nog andere vragen?

@ Ray en Scotsman, bedankt voor de antwoorden!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
@Littlesunshine deze vraag wordt hier regelmatig gesteld. Er wordt vaak vergeten dat je niet een aantal MBs "koopt" zoals je een fysiek product in de winkel koopt waarbij jij de eigenaar wordt van dat product. Door het afnemen van een bundel krijg ("koop") je het recht om een bepaalde hoeveelheid MBs binnen een vastgestelde periode (= maand) te mogen gebruiken, je koopt geen MBs als zodanig. Dat is het product wat Simyo aanbiedt. Na afloop van die maand zijn eventueel overgehouden MBs "verdampt". Zoals @Ray zegt zou het Simyo sieren om MBs een langere houdbaarheidstermijn te geven.
Hoi @Littlesunshine

Omdat je bij Simyo bundels afneemt met een geldigheidsduur van een maand. Door klant te worden ben je daarmee akkoord gegaan. Ook je jouw bundels aanpassen mocht je structureel veel overhouden. Of heb je al de laagste?

Maar buiten dat feit zou het inderdaad een mooie toevoeging zijn op de diensten van Simyo.

Reageer