.

Beantwoord

Wat gebeurt er met mijn jaarabonnement?

  • 26 June 2016
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

Moet ik actie ondernemen voor mijn "jaarverlengd" abonnement of gebeurt deze verlenging automatisch?
icon

Beste antwoord door Angela 28 June 2016, 12:43

Bekijk originele reactie

2 reacties

Als je bedoelt dat je huidige contract bijna afloopt, dan word deze stilzwijgend verlengd maar is dan maandelijks opzegbaar. Maar wellicht kun je als je weer een jaar verlengt profiteren van lagere maandlasten. Heb je daar al naar gekeken? Ik weet niet of dat ook voor jouw van toepassing is...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Adlawstem,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit even bij ons komt checken. Het zou niet erg praktisch zijn als je abonnement zomaar zou stoppen.

Raytje geeft hier al duidelijk antwoord. Als je huidige contract afloopt, gaan wij deze niet ineens stopzetten of met 1 jaar verlengen. We laten het contract maandelijks doorlopen onder dezelfde voorwaarden en tarieven tot jij besluit iets te doen met je contract. Je kunt bij Simyo maar 1 keer verlengen na je eerste jaarcontract. Hierna zal je abonnement altijd maandelijks opzegbaar blijven, ondanks de wijzigingen die je eventueel plaatst.

Ik heb gelijk jouw mogelijkheden bekeken en zie dat je nu 300 belminuten hebt voor € 6,- en 500MB voor een bedrag van € 7,- per maand. Op het moment dat jij kiest voor een verlenging van 1 jaar, ga je gebruik maken van extra voordelige tarieven. Deze zijn speciaal voor verlengende klanten in het leven geroepen. Voor 300 belminuten ga je dan € 5,- betalen en voor je internetbundel van 500MB wordt € 6,- gerekend. Daarnaast krijg je bij je internetbundel elke maand 500MB gratis! Je hebt dan dus in totaal 1000MB om te gebruiken voor € 6,-.

Samenvattend betekend dit dat je er 500MB op vooruit gaat, en € 2,- per maand in je zak houdt 🙂 Lijkt je dit wat? Via Mijn Simyo > Abonnement, heb je de mogelijkheid om je bundels te wijzigen. Op dit moment staat de knop 'Jaar' aangevinkt. Je kunt zelf klikken op de knop 'Jaar verlengd' en dan de bundels kiezen die jij graag zou willen. Hierna wordt er nog gevraagd om een bevestiging van het contract van 1 jaar. Heb je heir nog vragen over?

@Raytje, bedankt voor je duidelijke antwoord :)

Groetjes,
Angela

Reageer