.

Beantwoord

Wat gebeurt er als ik mijn internetbundel wijzig?

  • 23 July 2017
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

Badge
Ik heb een internetbundel en als ik deze tijdens mijn vakantie op de 15e van de maand wil opwaarderen van b.v. 1000 MB naar 2000 MB, wanneer wordt deze opwaardering dan actief is dit per direct of per de 1e van de volgende maand?
icon

Beste antwoord door Jihane 24 July 2017, 17:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Eerste van de volgende maand, je kunt wel bundels bijkopen voor deze maand.
Badge
OK begrepen.
Het lijkt erop dat je wel direct gaat betalen voor het duurdere abonnement terwijl hij nog niet is ingegaan, hoe zit dat?
Reputatie 7
Badge +6
Je betaald de bundels altijd vooruit en eventuele buiten de bundel kosten achteraf..........altijd al gedaan!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Broer,

Welkom op het Simyo Forum!

Goede vraag! 🙂 Als je je internetbundel wijzigt, gaat dat in vanaf de eerste van de volgende maand. Dat geldt dus als je je huidige internetbundel verandert. Ik zie dat jij geen internetbundel - je hebt alleen een belbundel van 100 minuten. Als jij een internetbundel activeert, gaat deze per direct in. Was je onder de indruk dat je wel een internetbundel had, of gaat dat om een andere aansluiting? De aansluiting is gekoppeld is aan je Forumaccount heeft tenminste geen internetbundel op dit moment.

Wat Ron Hzegt klopt ook! Je betaalt altijd voor de maand die nog moet volgen. Zo betaal je in mei voor je juni-bundels, in juni voor je juli-bundels en in juli dus voor je augustus-bundels. Als je dan je bundels aanpast in juli voor augustus, zie je dat terug op je juli-factuur.

Heb je nog andere vragen?

@ Stonehouse, welkom op het Simyo Forum! Is je vraag hiermee beantwoord? 🙂
@ Ron H, dankjewel voor je antwoorden.

Groetjes,
Jihane

Reageer