.

Beantwoord

wat gebeurd er met mijn prepaid tegoed bij overstappen naar sim only?

  • 28 March 2013
  • 4 reacties
  • 1299 Bekeken

Badge
Denk dat de vraag duidelijk is.
als ik van prepaid overstap naar sim only, wat gebeurd er dan met mijn resterende beltegoed?
icon

Beste antwoord door MartijnR 28 March 2013, 09:02

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Als je wilt overstappen van een Simyo prepaid aansluiting naar een Simyo abonnement moet je dit via je persoonlijke Simyo prepaid pagina aanvragen.

Log eerst in met je Simyo prepaid gegevens. Vervolgens kun je via het tabblad overzicht kiezen voor de optie 'overstappen naar Simyo abonnement'. Het telefoonnummer wordt dan binnen 24 uur over gezet op je simkaart.

Het eventueel resterende beltegoed zal automatisch worden verrekend met je factuur.

Let op! Overstappen van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement is niet mogelijk als je een negatief beltegoed saldo hebt of als de simkaart om een andere reden is geblokkeerd.

Groetjes
Martijn
Reputatie 2
Badge +1
Hey vraagje?,

Zoals Martijn® aangeeft wordt jouw beltegoed verrekend met jouw eerste factuur nadat je via de link op jouw persoonlijke pagina bent overgestapt naar sim-only.
Ik heb gelezen dat bij overstap van prepaid naar Sim Only het aanwezig prepaid-tegoed op de simkaart wordt verrekend met de eerste factuur.
Maar wat gebeurt er met het prepaid-tegoed als dat tegoed aanzienlijk groter is dan het bedrag van de eerste factuur?
Badge +6
Ik heb gelezen dat bij overstap van prepaid naar Sim Only het aanwezig prepaid-tegoed op de simkaart wordt verrekend met de eerste factuur.
Maar wat gebeurt er met het prepaid-tegoed als dat tegoed aanzienlijk groter is dan het bedrag van de eerste factuur?


Hoi Jwpcvogels,

Ik heb je vraag hier beantwoord.

Reageer