.

Beantwoord

Wat gebeurd er als het jaar contract is afgelopen

  • 17 October 2013
  • 4 reacties
  • 8082 Bekeken

Badge
Hallo,
Binnenkort verloopt mijn abonnement, Maar vraag is wordt deze automatisch met een jaar verlengt? Want ik zou het graag stop willen zetten, Voordat het automatisch een jaar extra erbij doet.
icon

Beste antwoord door Natascha 18 October 2013, 11:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een jaarabonnement wordt na een jaar maandelijks opzegbaar. Je zit dus niet nog een jaar aan het abonnement vast.

Let wel: Als je het telefoonnummer wil meenemen naar een andere provider, dan is het verstandig om de opzegging bij Simyo te laten regelen door je nieuwe provider. Simyo stemt dan de datum van overstappen af met je nieuwe provider.
Badge +6
Hallo,
Binnenkort verloopt mijn abonnement, Maar vraag is wordt deze automatisch met een jaar verlengt? Want ik zou het graag stop willen zetten, Voordat het automatisch een jaar extra erbij doet.


Hoi Shai38,

Wanneer je jaarcontract is afgelopen dan kan je het abonnement maandelijks opzeggen. Het abonnement zal niet automatisch worden verlengd met een jaar. Je abonnement loopt t/m 15 januari 2014.

@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.
Blijf je wel het goedkopere tarief houden dat een jaarabbonoment heeft ten opzichte van een maand?
Badge +6
Blijf je wel het goedkopere tarief houden dat een jaarabonnementen heeft ten opzichte van een maand?

Hoi Moeftie,

De tarieven blijven hetzelfde die veranderen niet. Het enige wat veranderd is dat je het abonnement per maand kunt opzeggen.

Reageer