.

Beantwoord

Wanneer verhoogt Simyo de bundels?

  • 6 March 2018
  • 9 reacties
  • 278 Bekeken

Bij andere aanbieders kun je tegenwoordig grotere data bundels krijgen tegen scherpe prijzen.
Voorbeeld:
Youfone voor 10 GB 4G voor 10 euro
Simpel 10 GB + 125 min + 1000 sms 4G voor 15 euro
Bij simyo kost 8 GB + 100 min 4G voor 19 euro

Ik hoop dat Simyo hier binnenkort iets aan gaat doen.
icon

Beste antwoord door Ashweeta 7 March 2018, 12:43

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi LC18,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik snap heel goed dat je goedkoper wilt uitkomen met je abonnement. Het klopt dat andere providers abonnementen met scherpe prijzen aanbieden. Wij focussen ons op de service die wij verlenen en luisteren graag naar de meningen van de klanten. Wat voor bundels zou jij graag willen zien bij ons? Stuur anders een privé-berichtje. Ik kan dan kijken of ik iets voor je kan doen. Vind je dat goed?

Groetjes,
Ashweeta
Simyo is gewoon te duur geworden. Ik heb al jaren het 3 euro abonnement met 100 min/sms die ondertussen niet meer bestaat (mag verlengen naar 4 euro, jay!). Heb wel eens een klein internetbundeltje van 1GB gebruikt, maar dan is je abbo meteen € 10,-.

Tegenwoordig heb je bij Simpel (T-Mobile) daar 5GB voor met onbeperkt bellen, en voor € 11,50 hetzelfde bij Youfone die net als Simyo van het KPN netwerk gebruik maakt. Zit er sterk over te denken over te stappen, want ondanks dat ik op veel plekken WiFi heb vind ik data op plekken waar ik dat niet heb best handig. En met onbeperkt bellen hoef je je ook niet meer druk om de tijd te maken voor dat tientje.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rudolf,

Wat jammer dat je ontevreden bent met de prijzen 😞 Jouw bundel van 100 minuten voor € 3,- bieden we inderdaad niet meer aan, maar je hebt 'm nog steeds. We nemen namelijk niets van je weg 🙂 Je kunt hem aanpassen als je wil, maar als je dat niet doet, dan blijft alles hetzelfde.

Je hebt gelijk over de internetbundel: die bundel van 1000 MB kost dan € 7,-. In totaal kom je uit op € 10,-. Ik ben bang dat we je geen 5 GB kunnen bieden voor dezelfde prijs 😞 Sorry!

Is er iets anders waarmee ik je kan helpen?

Groetjes,
Jihane
Ja het wordt tijd dat simyo de bundels gaat verhogen. Ik zou nog een reactie krijgen van simyo maar wacht nog steeds.
Reputatie 6
Badge +5
Hi LC18,

Maar we bieden dus al hogere bundels aan dan die jij momenteel gebruikt 🙂 Om wat voor reactie gaat het precies? Op dit topic blijven we in ieder geval antwoord geven!

Groetjes,
Niels
De concurrenten verhogen de laatste tijd de bundels, maar Simyo gaat niet mee.
Ik verwacht eigenlijk dat je voor 6 euro 3000 MB krijgt en voor 8 euro 5000 MB etc,
Verder ben ik erg tevreden bij Simyo.
Reputatie 6
Badge +4
Hallo LC18,

Zoals Ashweeta al vertelde concurreren we niet met de laagste prijs maar met de beste klantenservice. In je gegevens zie ik dat mijn collega Vincent je op 12 maart een e-mail heeft gestuurd met een persoonlijk aanbod. Ik raad je aan om daar nog even naar te kijken, wellicht zit er iets tussen wat bij jou past. 😉

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas
Hallo Thomas,

Ik heb geen bericht van Vincent op 12 maart ontvangen.
Zou je mij deze nogmaals kunnen toesturen?

bvd
Reputatie 6
Badge +5
Hi LC18,

Ik zal vragen of Vincent opnieuw de mail kan sturen. Zou je mij het e-mailadres waarop je verwacht de mail binnen te krijgen kunnen sturen in een privébericht? Dan weten we zeker dat het deze keer wel goed gaat :)

Groetjes,
Niels

Reageer