.

Beantwoord

Wanneer is mijn Simyaardag?


Badge +1
Hoe weet ik wanneer mijn simyaardag is en waar kan ik dat vinden bij "'Mijn Simyo"'?
Is dat op de dag dat mijn abonnement begonnen is bij simyo of tot wanneer de verlenging loopt?
Zie trouwens alleen tot wanneer het contract/verlenging loopt en niet wanneer ik ben begonnen met mijn abo
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 June 2016, 09:25

Bekijk originele reactie

19 reacties

Geen zorgen, bij Simyo hebben ze die gegevens.Je krijgt vanzelf een mail.
Uitgangspunt is begin sim only abbo.
Badge +1
Ok, bedankt, alleen is de link ongeldig. Heb geen toegang tot die pagina.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Mrsjanedoe,

Dat is een goede vraag! Wij vieren jouw Simyaardag op de datum dat je Sim Only klant bij ons bent geworden. Stel je heb een abonnement sinds 05 mei 2014, dan krijg je voor de maand mei 1000 MB cadeau. Deze datum wijzigt niet als je in de tussentijd je contract hebt verlengd.
Hoewel veel klanten inmiddels bekend zijn met deze actie, hopen we stiekem toch nog af en toe iemand te kunnen verrassen. Vandaar dat het niet op Mijn Simyo wordt aangegeven.

Welke link en pagina bedoel je precies?

Groetjes,
Sean

@Friesian, bedankt voor je antwoord.
Badge +1
Ik weet niet meer sinds wanneer ik een abonnement heb en heb ook nooit 1000mb kado gekregen. Maar mijn zoon en zus inmiddels wel. Terwijl zij na mij klant zijn geworden.
En die link van die pagina had die @Friesian eerst in zijn antwoord staan, maar die heeft hij blijkbaar verwijderd en de tekst aangepast.
Na controle na plaatsing zag ik dat de door mij gebruikte link niet zou werken, dus heb die verwijdert. Binnen een uur na plaatsen kan er gecorrigeerd worden....best handig.

Niet meer aan dit topic gedacht verder.

Das alles. 🙂
Badge +1
Ok, in ieder geval bedankt ....
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Mrsjanedoe,

Ik begrijp de verwarring. Deze actie is per 01 maart 2016 ingevoerd. Het grootste deel van onze klanten heeft dus nog geen cadeau ontvangen, maar echt iedere Sim Only klant komt aan de beurt :$

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Friesian, bedankt voor je uitleg!
Badge +1
Ok....vandaar misschien dat ik nog niets heb gehoord. Alleen buiten die actie om zou ik het best fijn vinden als ik ergens op "mijn simyo"' de datum kon vinden wanneer ik simyoklant ben geworden. Dat wilde ik al weten voor ik van deze actie hoorde.
Voor de rest ben ik heeel tevreden.
Bedankt voor de antwoorden zover...
Deze actie was bij mij ook niet bekend. 1000 MB cadeau is natuurlijk erg fijn. Kunt u mij meedelen of ik ook recht heb op deze MB's?
Reputatie 3
Badge +5
Hoi mrsjanedoe,

Je kijkt enorm uit naar de Simyaardag! Dat snap ik natuurlijk! Je bent klant geworden in februari. Dan weet je dat ;)

@PvGils,

Welkom op 't Simyo Forum!

Elke klant van Simyo die een Sim Only aansluiting heeft, heeft recht op de Simyaardag! Je zult te zijner tijd de MB's ontvangen. Is dat goed?

We hopen dat iedereen tevreden is met het cadeautje!

Groetjes,
Ilias
Badge +1
Ok, hartelijk bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mrsjanedoe,

Graag gedaan natuurlijk! Als we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan zien we je graag terug op het forum.

Groetjes,
Angela
Badge
Ik heb volgende maand (januari) mijn simyaardag. Krijg ik die 1000mb inplaats van mijn 500+500mb gratis mb's of krijg ik die er bovenop? Zo ja, dan kan ik voor een maandje mijn internet uitzetten en €6 besparen omdat ik dan meer dan genoeg aan 1000mb of werkt dit niet zo?

Groet van Jan
Reputatie 7
Badge +9
Je krijgt inderdaad 1000MB bovenop wat je al hebt. Als je geen bundel hebt, dan krijg je ook de Simyaardag MBs, zodat je die maand ook kan internetten.

In theorie zou je dus je bundel uit kunnen zetten van januari en dan nog 1000MB hebben in januari. Daarmee bespaar je 6 euro. Helaas kun jij dat pas doen voor januari 2018, want je bent nu te laat om je bundels voor januari 2017 aan te passen! Als je nu je bundels aanpast gaat je bundel voor februari uit en dan zit je in februari met niets*!


* Op 1 februari kun je gelijk weer een databundel activeren, die gelijk ingaat als je geen databundel hebt. Zonder zit je dus niet echt.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jgroendijk.

Wat leuk dat je alweer een jaar klant bij ons bent :D

Je krijgt je Simyaardagscadeau bovenop je originele internetbundel. Als je voldoende hebt aan 1000 MB dan kun je er dus voor kiezen om je eigen internetbundel voor een maand uit te zetten. Dit moet je dan wel voor 01 januari aanpassen.

Hou er wel rekening mee dat de internetbundel die je vervolgens weer aanzet, direct ingaat. Dit kun je dus het beste pas op 01 februari doen. Je vindt alle informatie over het wijzigen van je internetbundel op deze pagina.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Groentjuh, bedankt voor je hulp! Je kunt je bundels tot het einde van de maand wijzigen, dus Jgroendijk is nog op tijd 😃
Badge
Dankjewel voor de informatie!
Reputatie 5
Badge +8
Graag gedaan Jgroendijk.

Fijne jaarwisseling!

Groetjes,
Sean
Badge
verleden jaar 1000 MB internet cadeau gekregen.
dit jaar (nog) niets gezien, misschien dat bundel wisselingen van invloed?

Ach een gegeven paard ....,

al abonnee sinds 2011, bevalt nog immer!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pikkebaas,

Maak je geen zorgen 😉 Ik snap dat je ook dit jaar graag 1000MB extra wilt gebruiken als cadeau. En dat komt ook zeker. Alleen zal je er nog even op moeten wachten. Vorig jaar heb je hem ook richting het einde van het jaar ontvangen. Zo blijft het wel een beetje een verrassing!

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela

Reageer