.

Beantwoord

Wanneer gaat 'nog een jaar' in?

  • 5 January 2016
  • 3 reacties
  • 144 Bekeken

Hallo, ik heb in juni mijn internetbundel van 1000mb naar 2000mb verhoogd voor een jaar. Nu zie ik dat een voordeelbundel van 'nog een jaar' kan krijgen. Dan krijg ik dus voor 2 euro minder per maand, 1000mb meer. Dat klinkt natuurlijk niet slecht. Nu is mijn vraag. Wanner gaat die bundel in? Vanaf deze/volgende maand of vanaf juni (omdat ik toen dus het nieuwe abonnement heb afgesloten)? En daarnaast, tot wanneer duurt het? Tot een jaar na de datum dat je het hebt gekozen, of tot een jaar nadat je vorige abonnement is afgelopen?
icon

Beste antwoord door Naomi 6 January 2016, 16:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi tacodewit, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Abonnementen. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.

Dat klinkt helemaal niet slecht nee 😃 Als je je bundel deze maand aanpast, dan gaat je nieuwe bundel per 1 februari in. Het jaarabonnement gaat dan ook in.
Als je je bundels niet meer wijzigt, dan blijf je altijd gebruikmaken van de nieuwe internetbundel. Na je jaarabonnement heb je automatisch weer een maandelijks opzegbaar abonnement.

Heb je hier vragen over? 🙂
Ha Naomi,

bedankt voor je antwoord. Ik heb zeker nog een vraag. Ik heb namelijk ook een telefoniste gesproken met dezelfde vraag (ik dacht dat is sneller, sorry). Zij zei dat als mijn huidige abonnement in juni afloopt, dat mijn nieuwe ' nog een jaar' abonnement ook dan pas ingaat en vanaf dan ook nog een jaar duurt, ook als ik hem al deze maand afsluit. Dat is echter tegenstrijdig met jou verhaal. Ik weet nu dus niet wie ik moet geloven.

gr Taco
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Tacodewit,

De beste wensen voor 2016 🆒

Je eerste abonnementsvorm was een jaar. Na een jaar in je abonnement maandelijks opzegbaar. Dat is bij jou het geval. Excuses voor de verwarring die is ontstaan. Naomi heeft je het goede antwoord gegeven. Als je kiest voor 'nog een jaar', dan gaat dit per 1 februari 2016 in.

Als je weer een vraag hebt, laat je het ons dan weer weten? 😃 Groetjes, Angelica

Reageer