.

Beantwoord

Wanneer gaat een bundelwijziging in?

  • 7 October 2018
  • 2 reacties
  • 208 Bekeken

Hoi ik had mijn mb aan gepast naar 4000 mb nou blijk dat ik maar 2000 mb heb en daar ben ik nou over heen ik baal hier echt van dat die 4000 mb nog niet in gaat
icon

Beste antwoord door Jihane 8 October 2018, 16:32

Bekijk originele reactie

2 reacties

Wijzigingen gaan altijd in op de eerste van de volgende maand.

Je hebt tevens je telefoonnummer als forumnaam genomen. Een moderator zal dit aanpassen i.v.m. je privacy.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Martinus,

Welkom op het Simyo Forum!

Als eerste heb ik je gebruikersnaam aangepast. Dit is een openbaar forum, waarbij het niet handig is om je telefoonnummer tentoon te stellen. Als je het niet eens bent met je nieuwe gebruikersnaam, kun je me altijd een privéberichtje sturen. Ik pas 'm dan aan voor je!

Verder zie ik inderdaad dat je je bundels aangepast hebt op 1 oktober. Bundelwijzigingen gaan pas in vanaf de eerste van de volgende maand. Als je ergens in oktober dus je bundels aanpast (al is dat op 1 oktober!), gaat de verandering pas in op 1 november. Omdat ik snap dat dit balen is, heb ik je 1000 MB's cadeau gedaan. Je kunt deze MB's activeren door in te loggen op Mijn Simyo en dan te dubbelklikken op het cadeautje dat je ziet verschijnen. Ik hoop dat dit je wat speelruimte geeft met je data!

@ Ray, dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer