.

Beantwoord

Wanneer betaal je de bundel bundel kosten?

  • 28 April 2017
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 28 reacties
Beste lezers, sinds vele jaren bel ik prepaid. Veel bel ik niet. Toch zat ik te kijken naar de abonnementen zonder internet. Mijn partner keek er ook naar en wij hebben verschillende interpretaties over het zinnetje 'WAT BETAAL JE BUITEN DE BUNDEL'. Betekent dit dat die tarieven gelden na de 300 minuten voor 8 euro, dus 300 minuten voor 8 euro bellen zonder extra's? Of betaal je een abonnement voor 8 euro en daarbuiten nog belkosten van 0,31?
Verwarrend dat je dit zinnetje verschillend kunt interpreteren.
Ik hoor het graag!

Hartelijke groet van Judith
icon

Beste antwoord door RicoK 28 April 2017, 21:57

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Het 'abonnement' bij Simonly van Simyo bestaat alleen uit een bel/sms bundel en een databundel indien je deze ook af neemt. Zodra je binnen de maand door je bundel heen gaat, deze dus op opgebruikt, ga je bij gebruik de rest van de maand buiten de bundel kosten betalen.
Reputatie 1
Badge +1
Ok, duidelijk. Dank Rico.
Hartelijke groet,
Judith
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Judih,

Welkom op het Forum!

Ik vind het erg vervelend dat er zoveel verwarring is ontstaan over deze zin. Gelukkig heeft RicoK je hier goed bij geholpen.

Het klopt inderdaad wat hij zegt! Als je 300 minuten bij ons afneemt, dan betaal je pas 31 cent per minuut als deze 300 minuten opraken of al het gesprek buiten je bundel valt. Voor meer informatie over welke gesprekken binnen en buiten je bundel vallen, kun je klikken op deze link.

Wil je weten hoe je kan overstappen naar Sim Only? Klik dan hier. :)

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@ RicoK, bedankt! :D

Hartelijke groet,
Asma
Reputatie 1
Badge +1
Dank je Asma. Het is nu duidelijk.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Judith,

Namens Asma: heel graag gedaan 😃 Ik ben blij dat alles helemaal helder is. Trek je aan de bel als je in de toekomst nog ergens tegenaan loopt?

Groetjes,
Jihane

Reageer