.

Beantwoord

Waarschuwing SMS en extra MB's te vroeg gekregen. Hoe kan dat?

  • 26 May 2016
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Ik heb gisteren de SMS gekregen met de volgende inhoud:

"Je internetbundel is op. Heb je extra MB's dan gaan die nu in. Anders geldt het buitenbundeltarief. Tip: voorkom hoge kosten, gebruik wifi of koop MB's bij"

Gezien ik de laatste paar dagen nog internet nodig heb, heb ik direct 500 MB bijgekocht. Daarna ben ik even doorgeklikt door mijn verbruikpagina met overzicht per dag. Dit bij elkaar opgeteld heb ik nog geen 2000 MB gebruikt tot de meetdatum gisteren (net voor het tijdstip van de SMS).

Ik heb een "nieuwe" bundel van 2000 MB + 1500 MB omdat ik met een jaar heb verlegnd, kan het kloppen dat deze SMS geen rekening houd met deze 1500 MB? Want dan heb ik nu voor niks die extra 500 MB gekocht...
icon

Beste antwoord door Tiury 26 May 2016, 12:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi dsbaars, welkom op het Simyo forum 🙂

Wat balen dat je een sms'je hebt gekregen dat internet op is. Goed dat je daarna wel meteen extra MB's hebt gekocht 🙂. Helaas, was dit zoals je zelf aangeeft niet nodig... door een fout van Simyo.

Helaas is het waarschuwingsprofiel (de sms'jes) niet goed ingesteld op jouw aansluiting, waardoor je dit sms'je veel te vroeg hebt ontvangen. Dit laat ik direct rechtzetten en uiteraard vergoed ik dan ook meteen de extra MB bundel van € 5,-.

Vind je dat een mooie oplossing?

Groetjes, Tiury
Dat is zeker een gepaste oplossing, alvast bedankt! Heb je daarvoor nog gegevens van mij nodig?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi dsbaars,

Nou, blij dat je het eens bent met de oplossing 🙂. Ik heb je gegevens al, omdat je hiermee inlogt op het forum. Sterker nog, ik heb 10 minuten na het plaatsen van mijn reactie de € 5,- al vergoed 🙂. Dit zie je ook terug op Mijn Simyo!

Groetjes, Tiury

Reageer