.

Beantwoord

waarschijnlijk per ongeluk dubbel sim only besteld

  • 28 March 2013
  • 6 reacties
  • 456 Bekeken

Badge
Goedemorgen,
bij het overstappen van prepaid naar sim only (maand) heb ik waarschijnlijk een fout gemaakt en 2x een abonnement afgesloten.
Het is de bedoeling dat ik maar 1 abonnement heb.
Kunnen jullie dit nakijken en terug communiceren aub?
tel 06*
icon

Beste antwoord door Wayne 2 April 2013, 09:57

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Lijkt me sterk, krijg je ook een dubbele mail?
Reputatie 2
Badge +1
Hey vraagje?,

Je hebt naast de overstap nog een abonnement aangevraagd. Zodra je deze simkaart ontvangt kan je deze ongeactiveerd retour sturen. Zodra wij deze ontvangen zal jouw abonnement geannuleerd worden.
Badge
Hey vraagje?,

Je hebt naast de overstap nog een abonnement aangevraagd. Zodra je deze simkaart ontvangt kan je deze ongeactiveerd retour sturen. Zodra wij deze ontvangen zal jouw abonnement geannuleerd worden.



Vandaag de simkaart ontvangen en nu ongeactiveerd weer retour gestuurd naar Simyo. Hoop op een bevestiging zodrag het abonnement geannuleerd wordt.
In ieder geval bedankt tot zover.
Badge +6
Vandaag de simkaart ontvangen en nu ongeactiveerd weer retour gestuurd naar Simyo. Hoop op een bevestiging zodrag het abonnement geannuleerd wordt.
In ieder geval bedankt tot zover.


Hoi Vraagje?

Je hebt de simkaart niet geactiveerd en het abonnement is niet ingegaan.
Badge
Fijn! 
Bedankt voor de reactie.
Reputatie 2
Badge +4
Fijn! 
Bedankt voor de reactie.


Hoi Vraagje,

Ik ben blij om te vernemen dat het probleem hiermee is verholpen. We wensen je nog veel plezier met je Simyo abonnement.

Groetjes,

Manisha

Reageer