.

Beantwoord

Waarom zou ik ingaan op het aanbod van Simyo?


Badge
Ben.nl heeft ook de zelfde actief daar krijg je ook dubbele MB,s maar je bent bij ben.nl wel iets goedkoper uit dan bij simyo. Snap ook wel dat simyo mee moet gaan met de concurrentie maar waarom zou ik voor simyo kiezen en niet voor Ben de concurrentie ?
icon

Beste antwoord door wesbrandman 8 April 2016, 08:14

Bekijk originele reactie

15 reacties

waarom zou ik voor simyo kiezen en niet voor Ben de concurrentie ?
Die vraag kun je voor zijn jezelf het beste beantwoorden, anderen kunnen dat niet voor jou. PUNT.

:8
Badge
Misschien is er hier iemand die klant is geweest bij ben en dan kan hij of zei zeggen waarom ik toch niet voor ben zou moeten kiezen bijvoorbeeld.
Dat kan toch veel eenvoudiger. Je probeert het een maand uit en dan weet je het.
🙂
Wat mijn reden is geweest dat ik bij Simyo ben gegaan is heel makkelijk uit te leggen:

Simyo heeft een veel betere service dan Ben.nl (voor mijn gevoel)
Simyo heeft duidelijke mails over je facturen en andere nieuwsberichten.
Simyo waarschuwt wanneer je 80% van je bundels hebt verbruikt.

Ik heb van vrienden gehoord dat ze op die gebieden minder fijne gebeurtenissen hebben gehad
(druk me zachtjes uit)
Zo kun je zeggen: jha, maar... Ben heeft ook hele goede dingen. Natuurlijk, vast wel.

Maar voor die 50 cent of die euro die een andere provider goedkoper is? draai ik me niet om.
Simyo is goed, en daar hou ik het bij 😃
Badge
Wesbrandman bedankt voor je uitleg.
Je zou eens moeten weten hoe het bereik is. ;)
Er is geen betere leerschool dan eigen ervaring opdoen. Vandaar mijn reactie !

Van iemand die ik ken weet ik dat hij vaak geen Internet hadden, wel met kpn netwerk. Het is echter niet mijn stijl om negatief te zijn over een andere provider.

Wat voor een ander geldt hoeft niet perse voor jou te gelden.
Er zijn genoeg vergelijkingssites.
Badge
Bij simyo kan ik soms niet gebeld worden of gebeld worden dus.
Nou dan gaan we, simyo en de helpers, toch daar mee aan de slag(room;))

Heb je dat op 1 of meerdere plaatsen?
Badge
Ben zit op het netwerk van T mobile.
Ik heb dit al aangegeven en ze hadden mijn simkaart gerestaureerd maar het komt dus steeds terug helaas.
Badge
Gerest
Badge
Ik weet voldoende bedankt voor je uitleg.
Ik gok dat je bedoeld de sim gereset
Probeer eens uit hoe het gaat wanneer je de telefoon vast zet op 2G een tijdje.
Dus bij mobiele netwerken alleen op GSM.
Later alleen op WCDMA (...3G).
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Samsung77,

Het is duidelijk dat jij op dit moment niet helemaal tevreden bent met Simyo, maar ik heb ook al meerdere malen aangeboden om eventuele problemen samen op te lossen.

Of Simyo de beste keuze voor jou is, kan je natuurlijk zelf het beste bepalen. Maar het is goed om te zien dat je de mening van andere klanten vraagt.

Hopelijk doen zij jou besluiten toch bij Simyo te blijven, want wij zien je natuurlijk liever niet gaan.

Groetjes,
Sean

@Friesian bedankt voor je goede hulp!

@Wesbrandman Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met Simyo! Bedankt voor je reactie 😃
Badge
Ik heb je privé bericht beantwoord afgelopen vrijdag maar heb nog geen antwoord terug mogen ontvangen. Ik zie wel dat je gisteren op andere berichten hier op het forum hebt gereageerd.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Samsung77,

We kunnen helaas niet binnen een aantal minuten reageren op privéberichten die binnenkomen. Er zijn meerdere forumleden die wachten op antwoord en die hun vraag langer geleden hebben gesteld.

Ik begrijp dat Sean ondertussen jouw privébericht in behandeling heeft genomen.

Groetjes,
Angela

Reageer