.

Beantwoord

Waarom zou ik bij Simyo blijven?

  • 29 October 2018
  • 4 reacties
  • 241 Bekeken

Wat bied simyo meer dan andere providers.
Waarom is het verstandig bij simyo te blijven.
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 October 2018, 21:45

Bekijk originele reactie

4 reacties

Daar is niet zomaar 1 antwoord op te geven, er zijn plus-en minpunten.
Simyo klantenservice is gratis te bellen met je Simyo aansluiting, dat is niet zo bij elke provider.
Niet elke provider heeft een forum.
Niet elke provider heeft een forum waarbij de moderator ook een antwoord geeft op elke vraag.
De reactietermijn van webcare kan langer zijn.
Simyo heeft geen echte harde stop als bescherming. Buiten bundel kosten kosten zijn mogelijk fors maar daar staat een coulancemogelijkheid tegenover die de moderator op het forum bepaald.
De vertraging waarbij de gegevens binnen komen duren lang, kunnen elders langer of korter zijn.

Dit zijn enkele feiten maar bij alles geldt hetzelfde als bij een medaille. Een medaille heeft 3 kanten, de goede, de slechte en daar tussenin.
Het belangrijkste is dat jij voor jezelf goed vergelijkt of aangeeft wat voor jou de kernpunten zijn waar jij waarde aan hecht. Dus kom ik weer uit bij de 1e regel.
Dat is een belangrijk punt. Je weet nu wat je hebt. Ik ben nu bijna 3 jaar bij simyo en heb goede ervaring met hun.
Je ziet de ene aanbieding naar de andere voorbij komen.
Ik kijk er kritisch naar en vraag me dan af.
Je krijgt nooit een voordeel voor niets. Ergens betaal je het toch terug.
Beste Garfield1968.

Het 'betalen' hoeft niet eens in financiële feiten zich te bevinden zoals je wel zult begrijpen, er zijn ook nog meer punten die ik nog niet noemde.. kwaliteit zit hem niet alleen in het financiële aspect.

Een prijsvechter is niet per definitie slecht, noch is een premium per definitie goed.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Garfield,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je dat even navraagt! 🙂 Elke provider heeft zo zijn sterktes en zwaktes, en dan hangt het vooral af van wat jij nodig hebt. Wel kan ik je vertellen dat we bij Simyo altijd met je mee zullen denken, en een transparant model handhaven. De financiële aspecten zijn al lang niet meer de belangrijkste aspecten, hoewel ik nooit zou pretenderen te kunnen kijken in iemands portemonnee. Het gebeurt dat men soms afziet van een bepaalde dienst omdat het niet past in wat diegene uit kan/wil geven, maar anderzijds hoor ik ook vaak genoeg dat de services en de klantvriendelijkheid het ruimschoots waard zijn.

@ Friesian, dankjewel voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane

Reageer