.

Beantwoord

Waarom zijn de bundelprijzen van Simyo niet goedkoper?

  • 25 January 2017
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Badge
Ligt het aan mij of is Simyo bezig zichzelf uit de markt de te prijzen. Ik ben tot nu toe met veel plezier klant bij Simyo maar ik merk dat zij hopeloos beginnen achter te lopen bij de concurrenten. Vooral met betrekking tot mogelijkheden in het buitenland is het aanbod van Simyo niet aanwezig. Dat zou nog opgelost kunnen worden na 15 juni (dan is alles binnen de EU gereguleerd) ware het niet dat de bundel prijs van Simyo ook behoorlijk aan de prijs begint te raken, waar zij eerst nog erg goed bezig waren. Kortom, gaat Simyo nog iets hieraan doen (in de toekomst) want op zich ben ik best tevreden, of moet ik naar alternatieven in de markt gaan kijken.
icon

Beste antwoord door Jihane 25 January 2017, 16:18

Bekijk originele reactie

2 reacties

Dat Simyo niet de goedkoopste meer is dat is al langer bekend. Maar goedkoop is vaak duurkoop gebleken.
Ik zou wat betreft nog even afwachten wat er na 15 juni gaat gebeuren. Er zijn een aantal providers die nu met "mooie" ook voor de EU bundels komen maar zoals ik al eerder schreef zijn dit sigaren uit eigen doos. Want wat voor waarde hebben die bundels na de 15e van juni nog? En waarom 12 maanden betalen voor iets wat je maar 60 dagen in het jaar mag gebruiken onder het mom van fair use policy ..


Met de zorgeloos abonnementen kun je zonder extra kosten in héél de EU je abonnement gebruiken zoals je in Nederland gewend bent. Er geldt een aanvullende fair use policy van maximaal 60 dagen per jaar voor het gebruik van je mobiele Zorgeloos abonnement in de EU. Gaat je bundel op? Dan zetten we in de EU je internet automatisch uit en in Nederland zetten we je snelheid naar beneden.



7. Onbeperkt dataroamen in de T-Mobile abonnementen Go Unlimited EU en Go Unlimited
EU/USA geldt op basis van een redelijk gebruik van maximaal 60 dagen per contractjaar
daarna ontvangt de klant 10GB** per maand in de EU (of in de EU/USA).
8. Een contractjaar begint vanaf het moment dat je abonnement start. Het gaat dus niet om
kalenderjaren. Niet verbruikte dagen van de genoemde 60 dagen komen na ieder contractjaar
in zijn geheel te vervallen en kunnen niet worden meegenomen naar het volgende
contractjaar. Elke vorm van verbruik van je abonnement in de EU (of EU/USA) telt mee als 1
dag, ongeacht de duur van de datasessie.



**Die 10GB omschreven ze in een eerder stadium echter niet.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marcel63,

Je hebt gelijk! Er zijn op de markt goedkopere bundels te vinden. De vraag is dan nog wel of je hetzelfde product krijgt. Wij weten dat wat we aanbieden van kwaliteit is 🙂 Dat gecombineerd met de efficiënte en klantvriendelijke klantenservice zorgt ervoor dat je echt waar krijgt voor je geld. Wist je dat we dit jaar wederom door de Consumentenbond zijn uitgeroepen tot Beste Mobiele Provider van Nederland?



Wat de EU betreft: wat Raytje zegt klopt helemaal. We berekenen niets voor je in je reguliere bundels, en we zijn enorm transparant over de roamingtarieven. Je weet dus altijd waar je aan toe bent. Vanaf 15 juni verdwijnen de roamingtarieven binnen de EU, waardoor je dan gewoon gebruik kunt gaan maken van je bundel. Dit betekent dat er ook geen rare adders onder het gras zitten van een mooi-uitziend aanbod. Alles is altijd heel duidelijk 🙂

Ik snap je punt heel goed, maar hopelijk kun je hierdoor de motivatie wat beter zien. Laat je 't weten als je toch nog andere vragen hebt?

@ Raytje, dankjewel voor je uitgebreide reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer