.

Beantwoord

Waarom zie ik geen prijs verschil ten opzichte van mijn huidige abonnement?

  • 19 February 2015
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Goedemiddag,

Als ik inlog op mijn simyo krijg ik het volgende bericht te zien:
"Wij willen trouwe klanten graag belonen. Sommige bundels zijn daarom in prijs verlaagd als je nog een jaar bij ons blijft. Bekijk hier de bundels."
Echter zie ik geen prijsverschillen ten opzichte van mijn huidige abonnement, ik zou wel graag van 1000mb naar 2000mb gaan maar een verhoging van 5 euro vind ik teveel.

Waarom zie ik geen prijs verschil ten opzichte van mijn huidige abonnement?

Gr.
Anoniem
icon

Beste antwoord door Ernst 20 February 2015, 14:11

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi PTR2409, welkom op ons forum!

Ik heb jouw topic even naar het subforum Abonnementen verplaatst. Dat is wat overzichtelijker voor andere forumbezoekers.

Jij ziet op dit moment inderdaad geen andere prijs dan je al betaalt voor jouw abonnement. Dat komt omdat je al de laagste prijs betaalt voor je belbundel. Als je een grotere belbundel had gehad, waren voor jou een aantal belbundels goedkoper geweest.

Waarom vind je de stap naar een 2000 MB bundel teveel geld? Je krijgt dan twee keer zoveel MB's voor maar €15 in plaats van het dubbele van de €10 die je nu betaalt.

Reageer