.

Beantwoord

Waarom wordt mijn voicemail standaard steeds weer aangezet door Simyo?

  • 20 August 2016
  • 3 reacties
  • 346 Bekeken

  • Beginner
  • 3 reacties
Een paar maanden terug heb ik mijn voicemail functie uitgezet m.b.v. het nummer 12339. Nu blijk ik echter na enige tijd toch weer voicemail berichten te ontvangen, zonder dat ik mijn voicemail heb aangezet. Is er soms een automatische reset van deze setting, zodat KPN/Simyo weer wat extra centjes kan verdienen, om het maar cynisch uit te drukken ? Ik heb dit nl. ook al een keer eerder meegemaakt bij Simyo.
icon

Beste antwoord door Caspar 22 August 2016, 10:57

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi 2xC,

Wat vervelend voor je dat je voicemail op een of andere manier weer is aangezet. Ik kan niet zien hoe dat zo is gekomen.

De voicemail is vanuit onze kant uit te zetten en vanaf jouw kant. Wanneer jij dit doet, kan jij het ook weer aanzetten. Wij hebben hier geen zicht op. Als wij je voicemail uitzetten, kunnen alleen wij het weer aanzetten. Zal ik jouw voicemail uitzetten? Hou er dan wel rekening mee dat wanneer je weer gebruik wilt maken van de voicemail, je even contact met ons op moet nemen.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Het is echt weer waardeloos van Simyo/KPN. De voicemail blijkt weer te zijn ge-activeerd zonder enige actie van mijn kant. Kan ik weer 12339 bellen om de voicemail te de-activeren. Kunnen jullie in godsnaam nu uitzoeken hoe dit ueberhaupt kan. UIT moet UIT blijven.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi 2xC,

Jeetje, wat vervelend! Mijn excuses hiervoor - dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb de voicemail meteen handmatig voor jou uitgeschakeld, vanuit het systeem. Nu kan hij echt niet meer aan, tenzij jij bij ons aangeeft dat we 'm weer aan moeten zetten. Nogmaals: sorry! Het was slechts een systeemfout dat het weer aan ging, en was dus ook absoluut niet met enige intentie gedaan.

Ik hoop dat je deze oplossing passend vindt 🙂

Laat je 't weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer