.

Beantwoord

Waarom wordt het tarief niet automatisch aangepast?

  • 3 October 2014
  • 8 reacties
  • 349 Bekeken

Ik weet dat een poos geleden de tarieven zijn aangepast. Dit leidt nu tot een vreemde situatie als ik kijk naar mijn instellingen:

http://static.afbeeldinguploaden.nl/1410/82129/YJW1KTot.PNG

Op dit moment betaal ik 7,50 voor mijn internetbundel, maar blijkbaar is dat nu 7 euro, zie afbeelding. Waarom wordt dit niet automatisch aangepast voor bestaande klanten? Nu is er actie benodigd van de klant, dat is niet helemaal eerlijk.
icon

Beste antwoord door Kim 7 October 2014, 17:03

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Simyo mag niet eenzijdig je abonnement wijzigen, als je als klant een bundelwijziging wilt moet je zelf het initiatief nemen. Dus maar snel aanpassen die bundel!
Badge
het zou simyo zeker sieren als ze abbo automatisch goedkoper maken,het is maar 50 cent.....maar toch
gedachte alleen....
Reputatie 7
Badge +9
Volgens mij kan dat juridisch niet. Er is een contract tussen jou en Simyo om een bepaald product af te nemen c.q. te leveren, en dat kan niet zomaar door de ene of andere partij opengebroken worden tenzij van te voren is overeengekomen dat zoiets onder bepaalde omstandigheden wel kan. Het eenzijdig stoppen van een lopend abonnement en het nemen van een nieuw abonnement valt daar niet onder. Maar goed, ik ben geen jurist...
Natuurlijk, die 50 cent is het probleem helemaal niet. Maar het komt niet zo netjes over...
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Djoelzz,

Het mag niet netjes lijken, maar het is uitermate correct vanuit juridisch oogpunt. Simyo moet zich gewoon aan de regels houden. Dus...bundel wijzigen en € 0,50/maand besparen, leuk toch!
Badge
netjes en correct zijn is ongehoord in huidige economie.
Reputatie 7
Badge +9
Niet zo negatief sylwester! Juist in deze economische omstandigheden is eerlijkheid/correct zijn geboden. Je klanten raak je toch niet graag kwijt?

Naar mijn mening probeert Simyo een nette en correcte provider te zijn, dit betekent niet dat er geen fouten gemaakt worden, bij Simyo werken mensen (ook met computers), mensen maken fouten en de eerste feilloze computer moet ook nog gemaakt worden.

Zoals in mijn handtekening staat vermeld werk ik niet bij of voor Simyo, ik ben wel blij dat ik, na een veel mindere provider, Simyo gevonden heb.
Badge +6
Hoi Djoelzz,

Het klopt helemaal wat Scotsman & franswon aangeven: wij mogen geen wijzigingen aanbrengen in de bundels die onze klanten hebben, dat mogen alleen onze klanten zelf.

Daarom raad ik je aan om Mijn Simyo in de gaten te houden, omdat we continu bezig zijn met het verbeteren van onze producten en services 🙂

Reageer