.

Beantwoord

Waarom word ik niet teruggebeld door de klantenservice?

  • 23 October 2015
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Waarom wordt ik niet terug gebeld?
icon

Beste antwoord door Naomi 24 October 2015, 18:02

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Door wie? Als je op een telefoontje van Simyo zit te wachten, hou er dan rekening mee dat het inmiddels weekend is, en de telefonische klantenservice pas op maandag weer aanwezig is. Maar het schijnt dat Simyo tijdens het weekend wel op Twitter actief is.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi CJ15, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je topic voor de overzichtelijkheid verplaatst naar het subforum Abonnementen.

Je gegevens heb ik erbij gepakt. Ik zie dat je een aantal keer contact hebt gehad met mijn collega's van de telefonische klantenservice. De laatste keer heb je Mohamed gesproken. Hij heeft je gisteren teruggebeld 🙂 Eén keer had hij je voicemail te pakken. Later die dag heeft hij jou nog aan de lijn gehad en het één en ander met je besproken. Ik zie niet terug dat je hierna nog een keer teruggebeld zou worden.

Kun je aangeven of je inmiddels toch bent gebeld of dat je nog op een telefoontje wacht? Vertel je dan meteen wie je nog hoort te bellen en waarover?

@Scotsman, dankjewel voor je reactie. Top dat je zo goed meehelpt 🙂

Reageer