.

Beantwoord

Waarom vervalt mijn Simyo Compleet bij overstap naar XS4ALL?

  • 11 April 2020
  • 4 reacties
  • 743 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties

Wij hebben Simyo Compleet.

Ons internet contract hebben we omgezet van KPN naar Xs4all.

Dat is een volle dochter van KPN.

Nu krijg ik bericht dat Simyo compleet vervalt.

Dit vind ik echt onzin.

icon

Beste antwoord door Groentjuh 11 April 2020, 15:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Wij hebben Simyo Compleet.

Ons internet contract hebben we omgezet van KPN naar Xs4all.

Dat is een volle dochter van KPN.

Nu krijg ik bericht dat Simyo compleet vervalt.

Dit vind ik echt onzin.


De XS4all aansluitingen worden niet gezien als vaste KPN aansluitingen, dus daardoor voldoe je niet meer aan de voorwaarden voor Simyo Compleet en vervalt Simyo Compleet dus. In de toekomst wordt XS4all en KPN samengevoegd en dan komt het weer goed, maar op dit moment zal Simyo Compleet voor je gaan vervallen totdat dat is afgerond!

Ik had liever ook gezien dat XS4all, telfort enzo er ook onder vallen, maar dat is niet voor gekozen!

Reputatie 4
Badge +4

Hey Zucht,

 

Wat zuur dat je verdubbeling komt te vervallen. Ik leg je graag uit waarom.

Telfort en XS4ALL zijn volle dochters van de KPN Groep maar op de markt concurreren zij met elkaar en worden het gezien als aparte bedrijven. Wij hebben de afspraak ook alleen gemaakt met KPN zelf en niet met de andere providers. Telfort is inmiddels KPN en die klanten komen binnenkort in aanmerking voor de verdubbeling. Bij XS4ALL weet ik dat niet. Je kan daarvoor het beste bellen met XS4ALL. Zij kunnen je vertellen wanneer de fusie op de achtergrond afgerond is. Pas daarna zal je weer in aanmerking komen voor de gratis verdubbeling.

Heb je nog andere vragen voor mij? Reageer dan gerust.

 

Fijne Pasen!

Ouael

Hoi @Zucht en @Ouael 

Als het goed is staat klantenmigratie van XS4ALL gepland in december dit jaar. Zal dus medio volgend jaar zijn dat ook XS4ALL klanten officieel overgaan naar KPN maar kan tot uiterlijk begin 2022 duren.

https://tweakers.net/nieuws/164044/xs4all-klanten-moeten-uiterlijk-begin-2022-overgezet-zijn-naar-kpn.html

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ray,

 

Bedankt voor deze toevoeging en het delen van de link! We zullen het blijven volgen. :)

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer