.

Beantwoord

Waarom heb ik slecht 28 belminuten?

  • 24 January 2017
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Vanaf 24-01-2017 heb ik een abonnement bij Simyo.
Op de eerste dag zijn de belminuten van 100 naar 28 gezakt?
Ik heb nog niet een telefoontje gepleegd!!!!!

Kunt u mij uitleggen hoe dit kan??
icon

Beste antwoord door Ray 24 January 2017, 13:56

Bekijk originele reactie

5 reacties

Je schrijft zelf dat je per vandaag een abonnement hebt. Dat betekend dus dat je abonnement dus vandaag loopt en niet vanaf de 1ste van de maand. Deze maand krijg je dus naar rato. En zo ook de kosten.. ;)

Het klopt dus als een bus..
Reputatie 6
Badge +4
Ja klopt, niet nagedacht Raytje, mijn man attendeerde mij er later ook op.
Het is allemaal nieuw, mijn eerste abonnement dus erg wennen.
Bedankt voor je uitleg.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Frida03,

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je jouw eerste abonnement bij Simyo hebt afgesloten 😃

Ik kan me voorstellen dat je schrok toen je zag dat je deze maand nog maar 28 minuten overhad. De uitleg van Raytje is juist! Je ontvangt en (betaalt) je bundels in de eerste maand naar rato.

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt!
Reputatie 6
Badge +4
Goede service van jou Sean, door ook nog te reageren op mijn vraag.
Heb altijd een Prepaid card gehad voorheen dus vandaar dat ik even moet wennen.
Thanks en als ik nog eens iets heb dan kom ik zeker op deze topic.
Fijne dag.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Frida03,

Fijn dat je tevreden bent met onze service!

Graag gedaan en jij ook een prettige dag :)

Groetjes,
Sean

Reageer