.

Waarom maakt Simyo de prijzen internet bundels niet marktconform?

  • 28 June 2022
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Badge

De prijzen bij Simyo zijn al jaren hetzelfde en niet concurrerend. Ik gebruik een Spaanse sim met roaming op KPN net en betaal 3 euro voor 2Gb, let wel in Spanje is dit 6Gb.De Nederlandse markt werkt niet.

Seren 1 jaar geleden

Hoi @Kritische burger,

Bedankt voor je bericht. Wat bedoel je precies met '’De prijzen bij Simyo zijn al jaren het zelfde”?

Wij hebben regelmatig leuke acties voor zowel nieuwe klanten als al bestaande klanten. Je hebt hierbij de mogelijkheid om je bundels één keer per maand te wijzigen met de bundels en de bijbehorende tarieven die op dat moment gelden 😊

Groetjes,
Seren

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Kritische burger,

Bedankt voor je bericht. Wat bedoel je precies met '’De prijzen bij Simyo zijn al jaren het zelfde”?

Wij hebben regelmatig leuke acties voor zowel nieuwe klanten als al bestaande klanten. Je hebt hierbij de mogelijkheid om je bundels één keer per maand te wijzigen met de bundels en de bijbehorende tarieven die op dat moment gelden 😊. 

Groetjes,
Seren

Reputatie 7
Badge +7

Bedoel je nu dat Simyo duurder is dan andere providers in Nederland?

Of dat dat providers in Nederland duurder zijn dan Spanje?

De prijzen bij Simyo zijn al jaren hetzelfde en niet concurrerend. Ik gebruik een Spaanse sim met roaming op KPN net en betaal 3 euro voor 2Gb, let wel in Spanje is dit 6Gb.De Nederlandse markt werkt niet.

Ik lees trouwens over het roaming plegen met een Spaanse simkaart. Houdt je wel rekening met de roam like at home FUP ( Fair Use Policy) dat bij gebruik van deze regeling de provider vragen kan stellen bij gebruik van 4 maanden?

Meer hierover kun je HIER lezen. 

Reputatie 7
Badge +5

Bedoel je nu dat Simyo duurder is dan andere providers in Nederland?

Of dat dat providers in Nederland duurder zijn dan Spanje?

Goede vraag @wimj12, daar ben ik ook benieuwd naar.

 

De prijzen bij Simyo zijn al jaren hetzelfde en niet concurrerend. Ik gebruik een Spaanse sim met roaming op KPN net en betaal 3 euro voor 2Gb, let wel in Spanje is dit 6Gb.De Nederlandse markt werkt niet.

Ik lees trouwens over het roaming plegen met een Spaanse simkaart. Houdt je wel rekening met de roam like at home FUP ( Fair Use Policy) dat bij gebruik van deze regeling de provider vragen kan stellen bij gebruik van 4 maanden?

Meer hierover kun je HIER lezen. 

Zeer goed punt @Friesian, bedankt voor het informeren van de klant!

Reageer