.

Beantwoord

Waarom kun je belminuten/mb niet meenemen naar volgende maand

  • 4 August 2013
  • 4 reacties
  • 1737 Bekeken

Hierbij de vraag waarom je de overige belminuten/mb niet mee kunt nemen naar de volgende maand.
Je heb hier toch voor betaald. Ik vindt dat diefstal.
Bij andere providers kun je het wel meenemen naar de volgende maand.
wordt hier nog wat aan gedaan of zegt simyo.....dank je wel
icon

Beste antwoord door Natascha 5 August 2013, 14:54

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +8
Hoi LarioQuartz,

Ik heb een soortgelijke reactie ook in een ander topic gevonden. Daar heb ik een reactie gegeven.
Bij Simyo weet je precies wat je betaalt, en kun je dat zelfs ook nog maandelijks naar je eigen behoeften aanpassen. Alle informatie over de abonnementen en bundels is open en transparant op de website te lezen. Ik vind het dus niet terecht dat je dat maffia streekjes noemt. Ik wil je dus vragen je mening op een respectvollere manier te delen. Dat doet het gesprek alleen maar goed. :)

Groetjes, Charlene
Hierbij de vraag waarom je de overige belminuten/mb niet mee kunt nemen naar de volgende maand.
Je heb hier toch voor betaald. Ik vindt dat diefstal.
Bij andere providers kun je het wel meenemen naar de volgende maand.
wordt hier nog wat aan gedaan of zegt simyo.....dank je wel


@babor Gast .... Dit correct en tevens juist! Pure maffia streekjes zijn dat...
Vrees wel dat het bij een dank je wel blijft... :eek:
Wel ist zo dat er niet veel providers zijn die dit wel aan durven , vadafone wel in iedergeval ,deze zijn helaas OOK weer op een andere maffiose manier actief om gratis geld te genereren .... haha van de regen in de drup ...' Echte GROTE mensen dingen"
Badge +6
Hierbij de vraag waarom je de overige belminuten/mb niet mee kunt nemen naar de volgende maand.
Je heb hier toch voor betaald. Ik vindt dat diefstal.
Bij andere providers kun je het wel meenemen naar de volgende maand.
wordt hier nog wat aan gedaan of zegt simyo.....dank je wel


Hoi Babor,

Ik begrijp dat het interessant zou zijn om je resterend tegoed mee te nemen naar de volgende maand. Helaas is niet dit mogelijk, maar hierdoor kunnen wij onze vaste abonnementskosten voor een scherpe prijs aanbieden.
Zoals Scotsman aangeeft staat het in de voorwaarden van de abonnementen dat het niet mogelijk is om resterende minuten/mb's mee te nemen naar de volgende maand.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Reputatie 7
Badge +9
Tja, zo werkt Simyo, en ze gaan er van uit dat je de voorwaarden die bij een bepaald produkt van toepassing zijn hebt gelezen voordat je klant wordt. Als het kunnen meenemen van resterend tegoed naar de volgende maand een belangrijk punt is, dan zou ik overstappen als ik jou was. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Simyo dit op korte termijn gaat veranderen. Simyo wordt wel vaker van diefstal beschuldigd, zoals bijvoorbeeld het feit dat je je prepaid tegoed kwijtraakt als je je aansluiting langer dan zes maanden niet hebt gebruikt, maar als dit soort zaken in de voorwaarden geregeld zijn is de kreet diefstal niet van toepassing.

Reageer