.

Beantwoord

Waarom krijg je bij jullie geen gratis MB's?

  • 5 December 2015
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Badge
Het was net op het Journaal (5 dec 2015) de meeste providers voor mobiel internet geven extra MB's aan hun klanten.
Kom op Simyo geef je klanten ook extra MB's, b.v. als je 1000 Mb hebt, maak er dan 1500 Mb van zonder verhoging van de maandelijkse kosten., kijk b.v. eens naar Ziggo.
Zo kan Simyo op deze manier nog meer klanten binnen halen.
Groetjes,
Bartel
icon

Beste antwoord door Angela 7 December 2015, 15:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Maar die vele providers hebben wel addertjes onder het gras. De aanbieding vervalt bijvoorbeeld na aanpassing bundel. Je zit er 2 jaar aan vast, 1 jaar kan ook maar dan betaal je meer.

En Simyo geeft ook gratis MB's weg. Voor bestaande klanten die hun contract verlengen met 1 jaar..

Want nieuwe klanten binnen halen is leuk, bestaande klanten behouden leuker...
Badge
Raytje, ik denk dat je gelijk hebt zeker met het 2 jarig contract, alleen Ziggo heeft geen addertje en is maandelijks opzegbaar, voor 15 euro 300 sms/bel.min. en 1500 Mb's, maar de Dekking van Ziggo (Vodafone) is niet optimaal.
Hoeveel Mb's krijg ik erbij als ik overstap naar een jaar contract? 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bartel,

Goed dat je hier informatie over aan het inwinnen bent.

Zoals Raytje aangeeft is het altijd verstandig om niet alleen naar prijs te kijken. Het is aan te raden om zowel netwerk, klantenservice en voorwaarden te vergelijken.

Op het moment dat jij kiest voor 'Nog een jaar', verleng je jouw huidige jaarabonnement. Je krijgt op dat moment extra MB's. Jij hebt een maandabonnement. In dit geval kun je kiezen voor de optie 'jaar - voordelig'. Zo ben je alsnog voordeliger uit dan je nu bent met het maandabonnement. Helaas kun jij niet kiezen voor de optie 'nog een jaar'. Dit omdat je nog geen jaarcontract gehad hebt.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

@Raytje, bedankt voor je duidelijke antwoord :)

Groetjes,
Angela

Reageer