Beantwoord

Waarom krijg ik te zien dat er teveel Simyo-aansluitingen bestaan op mijn naam?

• 14 juni 2016
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Ik krijg net een afwijzing van een abonnement. Mijn vierde en jongste is bijna jarig en krijgt eindelijk zijn mobiel inclusief abonnement van simyo. Echter er zouden teveel abonnementen zijn bij ons. Wij zijn echter met zijn zessen hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Jihane 15 juni 2016, 10:04

Hi Nynken,

Welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat de bestelling in de eerste instantie niet goedgekeurd was. Zoals Franswon heel goed aangaf geldt de regel dat er maximaal vijf Simyo-aansluitingen kunnen staan op hetzelfde adres of onder hetzelfde rekeningnummer. Natuurlijk maken we hier wel eens uitzonderingen in! In jouw geval bijvoorbeeld, waarbij het gaat om een gezin, keuren we de bestelling uiteraard met plezier goed.

Ik begrijp dat je al telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. De bestelling is intussen ook al goedgekeurd! Je kunt zo snel mogelijk een simkaart op de deurmat verwachten. Ik wens je zoon veel plezier met zijn splinternieuwe Simyo-abonnement!

Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag!

@Franswon: Thanks voor je reactie! :)

Groetjes,
Jihane
Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo nynken,

Welkom op het Simyo Forum.

Simyo verstrekt maximaal 5 simkaarten per adres en/of rekeningnummer.....

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoeveel-simkaarten-mag-ik-bestellen-11
Reputatie 7
Badge +10
Hi Nynken,

Welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat de bestelling in de eerste instantie niet goedgekeurd was. Zoals Franswon heel goed aangaf geldt de regel dat er maximaal vijf Simyo-aansluitingen kunnen staan op hetzelfde adres of onder hetzelfde rekeningnummer. Natuurlijk maken we hier wel eens uitzonderingen in! In jouw geval bijvoorbeeld, waarbij het gaat om een gezin, keuren we de bestelling uiteraard met plezier goed.

Ik begrijp dat je al telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. De bestelling is intussen ook al goedgekeurd! Je kunt zo snel mogelijk een simkaart op de deurmat verwachten. Ik wens je zoon veel plezier met zijn splinternieuwe Simyo-abonnement!

Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag!

@Franswon: Thanks voor je reactie! :)

Groetjes,
Jihane

Reageer