.

Beantwoord

Waarom krijg ik niet hetzelfde abonnement als mijn vrouw...?

  • 6 May 2020
  • 6 reacties
  • 300 Bekeken

Badge

Ik ben al vele jaren een trouwe pre-paid klant en mijn vrouw heeft een abonnement, Nu zou ik graag hetzelfde abonnement krijgen als mijn vrouw maar dat gaat niet lukken volgens de klantenservice. Ze zien liever twee mensen vertrekken naar een andere provider dan dat ze mij als vaste klant binnenhalen. Help…?

icon

Beste antwoord door Bas 6 May 2020, 12:01

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7

@EDoubleU Welkom op dit forum. 
Omdat Simyo haar abonnementsvormen regelmatig aanpast en je vrouw waarschijnlijk een oud abonnement heeft, zal jouw abonnement er (helaas) anders uit gaan zien als dat van jouw vrouw.
Ik heb de zelfde situatie. Het abonnement van mijn tweede kind ziet er anders uit, lees: minder voordelig, als dat van mijn eerste kind. Helaas, maar so be it.

Badge

RicoK,

mijn collega had een vergelijkbare situatie, bij hem lukte het zonder probleem maar de klantenservice vertelde mij dat dit tot eind mei niet gaat lukken, ze mogen tot die tijd geen aanbiedingen doen, maar hoe belangrijk vindt Simyo het dan om blijvende en tevreden klanten te houden. Nu gaan we naar de concurrent, jammer toch…….so be it

Reputatie 2
Badge +2

Dus… zoals ik je 2e bericht lees wil Simyo wil je wel van dienst zijn, maar er zit een maand wachttijd aan vast. Lijkt mij geen slechte deal, 1 maandje wachten op een aanbieding. Dat is toch al weer iets anders dan in je oorspronkelijke bericht; “dat gaat niet lukken volgens de klantenservice”.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi EDoubleU, 

Welkom op ons forum!

Het punt is dat je vrouw op dit moment nog een korting ontvangt die we niet bovenop de nu geldende actieprijzen kunnen aanbieden. Het zou niet eerlijk zijn als jij hem opeens wel krijgt terwijl anderen hem niet krijgen. That's all! Hopelijk wil je je overstap naar een andere provider nog eens overwegen :innocent:

Heb je hier nog vragen over? 

Groetjes, 
Bas

Badge

Hallo Bas,

Het maandelijkse bedrag wat mijn vrouw moet betalen minus de korting is het bedrag wat jullie concurrent als instapbedrag vraagt, en als ik voor een langere looptijd kies is jullie concurrent zelfs aantrekkelijker. Dat is de reden waarom ik ook die korting wil hebben anders betaal ik meer als de concurrent vraagt…..

Genoeg hierover, we trekken ons plan, bedankt voor de reacties….

Reputatie 6
Badge +6

Alright, jammer dat je bij ons weggaat! Hopelijk kunnen we je ooit weer verwelkomen als nieuwe klant :wink:

Reageer