.

Waarom krijg ik geen dubbele bundels meer als ik verhuis?

  • 18 July 2020
  • 2 reacties
  • 221 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

 Onderstaande is de toelichting op mijn dubbele bundel. Mooie geste als premie op mijn kpn internetcompleet-abonnement.

wel raar dat als ik verhuis dit voordeel accuut stopt. Of krijg ik dit voordeel weer als ik wederom bij kpn ga internetten?

“Je krijgt dubbele bundels zolang je een Sim Only hebt én woont op een adres met KPN voor Thuis. Als je één van de producten opzegt of als ze niet meer op hetzelfde adres staan, vervalt je voordeel van Simyo Compleet automatisch.”

 

gr

Nap


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Of krijg ik dit voordeel weer als ik wederom bij kpn ga internetten?

Als je verhuist en daar dan weer internet van KPN neemt, dan woon je weer op een adres met KPN voor Thuis en voldoe je weer aan alle eisen van Simyo Compleet. En in theorie als je met iemand gaat samenwonen die al reeds KPN voor thuis heeft, dan heb je daarna ook weer de mogelijkheid tot Simyo Compleet.

Maximaal dat dat pas weer op de 1ste van de maand aangaat en je dus < 1 maand zonder zou zitten. Maar daar kan een moderator misschien meer over zeggen.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Napoleon, 

Als je adresgegevens bij KPN niet meer hetzelfde zijn als bij ons dan komt Simyo Compleet automatisch te vervallen. Maar het stopt niet acuut! We informeren je hierover per e-mail en dan ben je nog in de gelegenheid om het te voorkomen. Ervan uitgaande dat je gebruik blijft maken van de diensten van KPN, is het een kwestie van je adreswijziging doorgeven via Mijn Simyo en Simyo Compleet weer inschakelen. Dan is er verder niks aan de hand! 

Heb je hier nog vragen over? 

Groetjes,
Bas 

Reageer