.

Beantwoord

Waarom krijg ik een mail dat ik een Internetbundel heb besteld?

  • 1 August 2014
  • 4 reacties
  • 363 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik heb een lange tijd een som only gehad bij simyo. Met een internet bindel van 500MB.
Nu ben ik overgestapt naar prepay.
Ktijg nu via de mail bericht dat ik ee 500 mb internet bundel besteld heb en dat is helemaal niet zo. ik heb alleen een prepay simkaartje besteld.
HOe kan dit en dit wil ik niet hoe kom in hier vanaf.
MVG
icon

Beste antwoord door Kim 3 August 2014, 21:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Bovenstaand berichtje is dus niet voor mij. maar voor mijn vrouw.
Die kan nu ook niet meer inloggen op simyo.
Daarom zet ik deze vraag hier voor haar.
Zou hierop een medewerker van Simyo op kunnen reageren!!??
Badge +6
Bovenstaand berichtje is dus niet voor mij. maar voor mijn vrouw.
Die kan nu ook niet meer inloggen op simyo.
Daarom zet ik deze vraag hier voor haar.
Zou hierop een medewerker van Simyo op kunnen reageren!!??


Hoi Harrie1111,

Om de situatie te kunnen bekijken en je vrouw verder te kunnen helpen, ontvang ik graag haar 06-nummer in een privébericht.

Ik zie het bericht graag tegemoet! 🙂
Badge
Hoi Kim,
Heel erg bedankt.
Dat op zondag, SUPER
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Harrie1111,

Je hebt inmiddels al contact gehad met -Kim en je vrouw kan inmiddels gewoon gebruik maken van haar prepaid 🙂

Reageer