.

Beantwoord

Waarom klopt de hoeveelheid gekregen mb's niet?


Vorige maand heb ik het Simyo 200 en internetbundel 3000 aangeschaft. Ik heb ook Simyo compleet door het vaste KPN internet die ik heb. Daardoor heb ik 400 min/sms en 6000mb per maand. 

Mijn verwarring is dat ik nog gratis 2 GB extra per maand moet krijgen bij mijn abonnement, maar die zijn er vandaag (nieuwe maand) niet bijgekomen.

Hoe zit dit in elkaar?

icon

Beste antwoord door Ray 1 May 2021, 10:04

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi @Thiemen 

Jouw Bundel is 3000MB en door compleet verdubbeld naar 6000MB.

Die gratis 2000MB geldt enkel voor de standaard bundels van 6000MB en 10000MB. 

Ik vind dat Simyo wel bij de actie voorwaarden had kunnen schrijven dat bundels die door compleet de 6000MB bereiken geen recht hebben op die extra 2000MB. 

Dus je verwarring is best te begrijpen. 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Thiemen, 

 

Welkom op het Simyo Forum!

 

Ray geeft hierboven al de correcte uitleg van de situatie. Het is wel duidelijk in onze bestelstraat te zien hoeveel MB's je uiteindelijk krijgt, maar ik snap dat de afbeeldingen van de actie wat verwarring kunnen veroorzaken. Dit zullen we dan ook zeker meenemen! 

Hopelijk is het wel duidelijk nu. Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. :blush:

 

Bedankt Ray! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer