.

Beantwoord

Waarom kan ik Simyo Compleet niet activeren?

  • 18 November 2020
  • 3 reacties
  • 225 Bekeken

Goedemorgen,

Ik kan simyo compleet niet activeren en mijn man wel.

Ik heb onze adressen gecontroleerd, deze zijn identiek met KPN.

Wat te doen?

icon

Beste antwoord door Tessanne 18 November 2020, 14:02

Bekijk originele reactie

3 reacties

Tessanne,

 

super bedankt!

het is gelukt.

 

groetjes Ussie 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ussie, 

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Wat vreemd dat jij niet in aanmerking komt voor Simyo Compleet, maar jouw man op hetzelfde adres wel! Ik heb meteen jouw aansluiting erbij gepakt om na te gaan wat er precies aan de hand is. In jouw instellingen is te zien dat je Simyo geen toestemming hebt gegeven om persoonlijke gegevens te gebruiken. Omdat we deze nu niet mogen gebruiken, mogen we ook de adresgegevens niet gebruiken om te vergelijken met de gegevens van de KPN. Daarom kan Simyo Compleet niet worden geactiveerd. 

 

Gelukkig is hier een simpele oplossing voor, je kan namelijk deze optie gewoon weer aanzetten. Om dit te kunnen doen, volg de volgende stappen:

  • Log in op Mijn Simyo of in de app
  • Ga naar Instellingen
  • Ga naar Persoonlijke Gegevens 
  • Druk op Berichten van Simyo
  • Zet het schuifknopje van Persoonsgegevens aan 

 

Zodra dit is gelukt is het handig om eerst even helemaal uit te loggen en daarna weer in te loggen. Dan vind je namelijk op de overzichtspagina een tegeltje waarmee je Simyo Compleet kunt activeren. Dan kan je vanaf de eerste van de volgnde maand gaan genieten van jouw dubbele bundels! 

 

Laat je nog even weten of het is gelukt? Bedankt!  :blush:

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7
Badge +6

Fijn! Bedankt voor de terugkoppeling Ussie. Geniet van je dubbele bundels! :blush:

Reageer