.

Beantwoord

Waarom kan ik Simyo Compleet niet activeren?

  • 2 November 2017
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Badge
Ik wilde simyo compleet activeren op mijn telefoon. Toen ik via de simyo app naar chrome werd doorverwezen en op activeren klikte kwam er error code 1.1 in beeld.

Ik heb gister naar simyo gebeld met de reden dat mijn abbonement per ongeluk was opgezegt(1nov). Toen kreeg ik te horen dat me abbonement verliep op 4 nov, maar dat ie opzegging (gelukkig) geannuleerd kon worden. De gene die ik aan de telefoon had zei dat ik daar een mailtje van krijg. Maar dat mailtje heb ik nog niet gehad.

Misschien dat dit te maken heeft met die foutcode 1.1 bij het activeren van simyo compleet??
icon

Beste antwoord door Jihane 3 November 2017, 11:58

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi T.Snijder,

Welkom op het Simyo Forum!

Oh, jee! Ik snap dat je hiervan geschrokken bent. Was je niet op de hoogte van de opzegging die je had aangevraagd? In dit topic, ongeveer een maand geleden, wilde je weten waarom je je bundels niet kon aanpassen. Toen heeft Els je uitgelegd dat dat te maken had met een opzegging.

Die foutcode heeft verder niets te maken met je opzegging. Ik vermoed dat je die code te zien kreeg omdat je Simyo Compleet wilde aanvragen, terwijl de opzegging nog loopt. Ik zie ook dat mijn collega dit heeft doorgestuurd naar de technische afdeling. Zij zullen je opzegging terugdraaien. Daarna kun je wél Simyo Compleet aanvragen.

Laat je me weten of je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer