.

Beantwoord

Waarom kan ik niet verlengen in combinatie met een telefoon?

  • 21 March 2015
  • 1 reactie
  • 150 Bekeken

Badge
@SimyoNL ik wil een iPhone gold aanschaffen via bel simpel met een abonnement van simyo (wat ik nu ook al heb) met nummerbehoud. Met bestellen via internet loop ik tegen het probleem aan, dat het abonnement verlengd moet worden. Dit is op de simyo site niet mogelijk. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Ernst 23 March 2015, 11:32

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Lia Menkehorst, welkom op het Simyo forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Abonnementen.

Wat jij volgens mij wilt doen is via Belsimpel met je Simyo Sim Only overstappen naar een nieuwe Simyo Sim Only in combinatie met een telefoon.
Op zich een goed plan, je blijft bij Simyo en voor wat extra geld heb je een mooie telefoon. Alleen waar het nu misgaat is dat je op dit moment nog in een jaarcontract zit tot eind augustus.
Daar kunnen we helaas niet onderuit. Je zult dus tot augustus moeten wachten tot je je iPhone Gold wilt aanschaffen.

Jammer genoeg heb ik geen beter nieuw voor je, maar is het nu wel duidelijk?

Reageer