.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn abonnement niet verlengen?

  • 29 November 2016
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

Ik wil graag mijn abonnement verlengen, maar het lukt mij niet.Nu loopt mijn jaarabbonement al af op 3 december 2016. Toch zou ik nog graag mijn abonnement willen verlengen met een jaar, als dat nog gaat lukken. Ik ben namelijk langer dan 9 maanden Sim Only beller, al sinds 3 december 2015. En in 'Mijn Simyo' kan ik niet de keuze vinden met: Verleng nu met extra voordeel'. Kunt u mij helpen?
icon

Beste antwoord door PaulH 30 November 2016, 07:51

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Heey Willemijn,

Ik ga er vanuit dat u een 1 jaar abonnement had afgesloten als dit het geval is dan vervalt het jaarlijkse abonnement en kom je op een maandelijks abonnement dat wil zeggen dat je abonnement automatisch doorgaat waarmee je maandelijks kan opzeggen.
Je blijft dezelfde kosten betalen.

Groet Paul.
P.S. Dit is op mijn telefoon getypt dus kan. Niet goed zien of ik veel spelfouten heb gemaakt. Sorry daarvoor
Badge +7
Hoi Willemijn22,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat leuk dat je je abonnement met een jaar wilt verlengen! PaulH heeft helemaal gelijk. Je hebt vorig jaar je abonnement al met een jaar verlengd. Je kan bij ons maar één keer met een jaar verlengen. Dit betekent dat vanaf 3 december je jaarlijks abonnement verandert in een maandelijks abonnement.

Maar niet getreurd, je blijft dezelfde bundels tegen dezelfde goedkopere prijzen behouden. Je kunt ook nog steeds elke maand je bundels wijzigen. Als je wilt weten voor welke bundels jij in aanmerking komt, kun je een kijkje nemen op deze pagina. In feite is de enige verandering dat je abonnement nu maandelijks opzegbaar is.

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@PaulH, enorm bedankt voor je hulp! 😃

Reageer