Beantwoord

Waarom kan ik deze maand mijn bundels niet aanpassen?

  • 4 november 2018
  • 2 reacties
  • 191 Bekeken

Badge
Ik heb net mijn bundel van mijn zoon aangepast maar hij krijgt vanaf volgende week internet.
ennu zegt de app dat ik deze maand geen bundel meer aan kan passen?!
icon

Beste antwoord door Jihane 5 november 2018, 14:10

Hi Cindysa,

Ik snap dat dat verwarrend is! Ik zou graag de aansluiting van je zoon erbij pakken, maar omdat je ingelogd bent met je eigen nummer lukt dat niet. Als je wil dat ik er nog gedetailleerd naar kijk, wil je dan zijn nummer naar me toesturen per privébericht?

Wat Ray zegt klopt volledig: je kunt slechts eens per maand je bundels wijzigen. Volgende maand kun je dus weer aanpassen! Wat bedoel je met dat hij volgende week internet krijgt? Als hij nog geen internetbundel had, dan gaat de bundel onmiddellijk in zodra je 'm activeert.

Laat je het me weten?

@ Ray, dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Klopt je kan maar 1x per maand de bundels wijzigen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cindysa,

Ik snap dat dat verwarrend is! Ik zou graag de aansluiting van je zoon erbij pakken, maar omdat je ingelogd bent met je eigen nummer lukt dat niet. Als je wil dat ik er nog gedetailleerd naar kijk, wil je dan zijn nummer naar me toesturen per privébericht?

Wat Ray zegt klopt volledig: je kunt slechts eens per maand je bundels wijzigen. Volgende maand kun je dus weer aanpassen! Wat bedoel je met dat hij volgende week internet krijgt? Als hij nog geen internetbundel had, dan gaat de bundel onmiddellijk in zodra je 'm activeert.

Laat je het me weten?

@ Ray, dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer