Beantwoord

Waarom is Simyo Compleet niet geactiveerd?

  • 19 januari 2019
  • 2 reacties
  • 323 Bekeken

Ik heb sinds kort kpn compleet thuis. Omdat ik al een simyo sim only abbonnement heb, dacht ik simyo compleet aan te vragen. Dit heb ik gedaan in mijn.simyo.nl/compleet maar dit is niet gelukt. Klantenservice: hoe kan ik nu wel dubbel minuten en dubbele data krijgen? Beide abbonnementen staan op hetzelfde adres....
icon

Beste antwoord door Jihane 21 januari 2019, 19:54

Hi Corné,

Welkom op 't Simyo Forum!

Stom dat het niet lukte om Simyo Compleet te activeren! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie niet dat je 't geactiveerd hebt. Gaat het om het nummer gekoppeld aan je forumaccount?

Zo ja, wil je controleren of het adres gekoppeld aan Simyo overeenkomt met het adres gekoppeld bij KPN? Wat voor aansluiting heb je bij KPN?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Waarom is het niet gelukt? Wat is de reden.

Simyo compleet gaat de 1ste van de volgende maand in. Dat zou dus 1 februari 2019 zijn.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Corné,

Welkom op 't Simyo Forum!

Stom dat het niet lukte om Simyo Compleet te activeren! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie niet dat je 't geactiveerd hebt. Gaat het om het nummer gekoppeld aan je forumaccount?

Zo ja, wil je controleren of het adres gekoppeld aan Simyo overeenkomt met het adres gekoppeld bij KPN? Wat voor aansluiting heb je bij KPN?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer