.

Beantwoord

Waarom is mijn nummer nog steeds niet overgezet?

  • 31 August 2021
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Heb een mail gehad dat mijn nummer overgezet gaat worden, Ik zit nu al 2 dagen te wachten en het is nog steeds niet gebeurt. Heb mijn oude simkaart maar weer in gebruik genomen, anders ben ik niet bereikbaar. Vind het jammer dat Simyo afspraken maakt die ze niet na komen. Vraag me af hoelang ik nog moet wachten  voordat ik mijn abonnement kan gaan gebruiken.

icon

Beste antwoord door Tessanne 1 September 2021, 11:53

Bekijk originele reactie

5 reacties

Welke datum stond er in de mail? Kom je van een andere provider? In dat geval kan Simyo je nummer pas overnemen als de oude provider het heeft vrijgegeven.

Een Simyo medewerker (moderator) zal ook nog reageren, deze kunnen wel in de systemen kijken en je vertellen hoe de zaken er voor staan.   

Beste Ray

29 augustus kreeg ik een mail dat morgen (30 augustus ) het nummer in de loop van de dag wordt overgezet. 

Kom inderdaad van een andere provider met prepaid.

Dit wordt nu de derde dag dat ik nog geen gebruik kan maken van mijn abonnement, maar 16 september krijg ik een rekening.

mijn bel tegoed wordt ook minder en  opwaarderen is geen optie want dan ben ik straks mijn beltegoed kwijt. 

Ben via een kennis bij Simyo terecht gekomen, want alles was gaat heel snel en overzetten was geen probleem zeiden ze, maar helaas bij mij dus wel.

Hoop dat het snel opgelost gaat worden

met vriendelijke groet

Reputatie 7
Badge +6

Hi AAdri, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Goed dat je bent komen checken op het forum! We hebben vastgesteld dat bij meerdere klanten het importeerverzoek is vastgelopen We zijn nog aan het onderzoeken waar de oorzaak precies ligt. Helaas kan dus niet vastgesteld worden nog hoelang dat gaat duren, maar het onderzoek nog loopt en we zijn er druk mee bezig dit te verhelpen! Zodra we meer weten, zal ik het melden in dit topic.

 

Bedankt voor je geduld! 

 

Bedankt Ray! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Hi Tessanne

Bedankt voor je reactie, blijf rustig afwachten wat er gebeuren gaat .

Succes met het oplossen van dit probleem. 

Ray ook bedankt

Reputatie 7
Badge +6

Hoi AAdri,

 

Het probleem zou inmiddels opgelost moeten zijn! Als het goed is heb je hier ook een mail over ontvangen. Laat je weten of het inmiddels gelukt is?

 

Groetjes,

Daisy

Reageer