.

Beantwoord

Waarom is mijn factuurbedrag anders dan afgesproken?

  • 19 November 2020
  • 3 reacties
  • 259 Bekeken

Waar komt  dat hogere bedrag vandaan, dat heb ik niet afgesproken!! 
 

En wat ik ook zeer irritant vind is dat jullie niet per mail bereikbaar zijn. Wat dus betekend dat ik van jullie ook geen mail accepteer.  Je weet wel iets met wederkerighied.

 

icon

Beste antwoord door Daisy 19 November 2020, 10:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Bardman,

 

Welkom op het Simyo forum, leuk dat je een kijkje neemt! Goed dat je even contact opneemt. Ik heb gelijk even meegekeken naar de aansluiting en ik ga je uitleggen waar dit bedrag vandaan komt.

 

Normaal gesproken betaal je de bundelkosten altijd een maand vooraf. Bijvoorbeeld je betaald op de januari factuur de bundels voor februari. In dit geval ben je in oktober klant geworden dus heb je deze bundels niet vooraf kunnen betalen, vandaar dat je deze samen met bundels voor de aankomende op de factuur terugziet.

 

Op de factuur zie je dus de bundel voor oktober (omdat je in oktober klant bent geworden) en november (omdat je de bundel altijd een maand vooraf betaald). Voor de oktober bundel betaal je €5,60 ipv €7 omdat je hier niet de gehele 30/31 dagen gebruik van kunt maken. Voor november betaal je gewoon €7 voor de bundel. De totale kosten zijn dan €12,60 op je eerste factuur, omdat je bent overgestapt van prepaid word het overgebleven beltegoed in mindering gebracht. In jouw geval is dit €7,41, daarom is het uiteindelijke te betalen bedrag €5,19. Ik hoop dat het nu een stuk duidelijker is waar het bedrag vandaan komt, mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik het graag.

 

Overigens zijn we zeker per mail te bereiken (op de Simyo website via het contactformulier), dit kan altijd op klantenservice@simyo.nl of anders via webcare@simyo.nl. 

 

Groetjes,

Daisy

Hoi Bardman,

 

 Voor november betaal je gewoon €7 voor de bundel. De totale kosten zijn dan €12,60 op je eerste factuur, omdat je bent overgestapt van prepaid word het overgebleven beltegoed in mindering gebracht. In jouw geval is dit €7,41, daarom is het uiteindelijke te betalen bedrag €5,19. Ik hoop dat het nu een stuk duidelijker is waar het bedrag vandaan komt, mocht je hier nog vragen over hebben dan hoor ik het graag.

 

Overigens zijn we zeker per mail te bereiken (op de Simyo website via het contactformulier), dit kan altijd op klantenservice@simyo.nl of anders via webcare@simyo.nl. 

 

Groetjes,

Daisy

 

Overgestapt? Dit is een nieuw abonnement, nu snap ik het helemaal niet meer.
 

Bart

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Bart,

 

Je bent overgestapt van een prepaid aansluiting naar een sim only aansluiting, vandaar dat het prepaid beltegoed in mindering word gebracht.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer