.

Beantwoord

Waarom is een nieuw abonnement duurder dan mijn eigen abonnement?

  • 26 December 2019
  • 2 reacties
  • 222 Bekeken

Hallo,

Ik wil een eerste abonnement voor m'n zoontje van afsluiten. Alleen het valt me op dat zelfs het goedkoopste abonnement met bellen en data (100min/1GB) duurder is dan mijn eigen abonnement (300min/2GB). Ik snap dat dat komt door de vaste klant voordelen die ik in de loop der jaren heb gehad, met het voelt wel een beetje krom om voor een extra abonnement meer te betalen voor minder. Is het ook mogelijk om een extra sim only af te sluiten met dezelfde voorwaarden?

 

Niels

icon

Beste antwoord door Groentjuh 27 December 2019, 09:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Niels,

 

Wat Groentjuh aangeeft klopt inderdaad. Ik kan in ieder geval al aangeven dat jij zelf gebruik maakt van een actiebundel die we niet meer aanbieden, namelijk 2000mb voor €4. Je kan ieder geval met je vriendendeallink een bestelling plaatsen waardoor je op beide aansluitingen eenmalig €10 korting ontvangt. Daarna kun je na 9 maanden ook een leuke korting ontvangen op de nieuwe aansluiting. 

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +9

Het voordeel bij verlengbundels is bij belbundel 2 euro per maand en bij databundels 0 tot 1 euro per maand ten opzichte van een jaarabonnement. Na 9 maanden klant zijn kun je met 1 jaar verlengen om die 2 à 3 euro korting te krijgen.

Ik verwacht dat jij oudere bundels hebt met mogelijk zelfs een actietarief. (Kan ik als behulpzame klant niet inzien). Jij hebt waarschijnlijk het mooie van Simyo ervaren; Je kunt als klant de prijsverlagingen pakken en de prijsverhogingen overslaan. Dan kan het inderdaad voorkomen dat je dit soort dingen gaat zien.

Of je tegen jouw voorwaarden een aansluiting kan krijgen kan alleen een moderator (= Simyo medewerker) zien/bepalen. Hou er in ieder geval rekening mee dat als het niet zo is, je na 9 maanden nog een paar euro omlaag kan.

Reageer