.

Beantwoord

Waarom heeft Simyo deze abonnementen?

  • 3 February 2018
  • 10 reacties
  • 542 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 19 reacties
Hallo Simyo, ik ben al jaren een super tevreden klant. Ook mijn familie en veel van mijn vrienden maken gebruik van jullie goeie service...., maar sinds de nieuwe contracten van youfone (ook op het KPN) netwerk is de verleiding voor mij nog nooit zo groot geweest om over te stappen. Voor 50 cent meer heb ik namelijk een 5x grotere internet bundel. En nu? Ik wil eigenlijk helemaal niet overstappen 😋 Komen jullie eerdaags met nieuwe bundels? Of welke andere argumenten hebben jullie om mij te overtuigen om te blijven?
icon

Beste antwoord door Ray 4 February 2018, 09:26

Bekijk originele reactie

10 reacties

  • Al meer dan 10x de beste.
  • Geen addertjes zoals met actie tarieven die vervallen zodra je iets wilt wijzigen. Bij Simyo kun je namelijk altijd wijzigen, zelfs naar beneden en onder de oorspronkelijk afgenomen bundels.
  • Geen contracten van 24 maanden. Bij Youfone is het 24 maanden bij die actie tarieven. Dus mocht je niet tevreden zijn of toch weer iets anders willen dan zit je er nog vrij lang aan vast. Bij Simyo is het maximaal één jaar, daarna maandelijks met dezelfde voorwaarden.
Heb je trouwens al gekeken of je de goedkoopte bundels afneemt?? Dit kun je doen op de MijnSimyo pagina.

Simyo heeft namelijk onlangs de bundels aangepast.

Het gras is niet altijd groener bij de buren 😉
Badge
Toch kan je niet ontkennen dat de bundels behoorlijk uiteen liggen tussen Youfone en Simyo. Momenteel maak ik gebruik van een (oude) bundel van 9 euro per maand. Hiervoor krijg ik 1 GB en 100 minuten. Eigenlijk kom ik daarmee prima uit en data dat ik extra nodig heb verbruik ik via wifi of mijn werk telefoon. Als ik 2 jaar zou kunnen tekenen voor de Youfone voorwaarden bij Simyo deed ik het echt direct!
De keuze ligt uiteraard bij jou en nee het is niet te ontkennen dat het aanzienlijk uiteen ligt. Maar bij Youfone blijven het actietarieven met bepaalde voorwaarden en daar zou ik er wel rekening mee houden.

Persoonlijk vind ik 2 jaarcontracten niet meer van de deze tijd.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi CD130,

Leuk om weer eens van je te horen! :)

Wat super leuk om te lezen dat jullie al zo lang tevreden zijn met Simyo. Natuurlijk begrijp ik dat je je ogen open houdt voor goedkopere aanbiedingen. Aan sommige goedkopere abonnementen kunnen we qua prijs niet tippen, maar we geven er wel weer een hoop voor terug. ;)

@ Ray, wat lief dat je onze pluspunten nog even benadrukt. We hebben vorige week ook nog de Opiness Beste Service Award 2018 gewonnen in de categorie Telecom! 🆒 We vinden het dan ook het aller belangrijkst dat onze klanten goed geholpen worden met alle vragen die ze hebben.

Goed om te lezen dat je zo weer zou verlengen bij Simyo, ik wil graag kijken of we misschien iets voor je kunnen betekenen. Een aanbieding zoals die van Youfone zal het niet worden, maar misschien word je er toch bij van! Kan mijn collega je hierover terugbellen binnen twee dagen? Zo ja, laat me dan even weten op welk moment van de dag je het beste te bereiken bent. :)

Groetjes,
Els
Badge
Hallo Els, bedankt voor je reactie en het aanbod. Zoals je wellicht hebt gezien staat er inmiddels een datum gepland waarop we overstappen naar de nummer 2 van NL. Ik zie ons in de toekomst echt wel weer terug komen, want we kunnen werkelijk waar niks negatiefs bedenken over Simyo. Naja, de huidige prijzen dan 😉 De komende 2 jaar zitten we gebakken. Hopelijk zijn de tarieven daarna zo scherp dat we alsnog gebruik maken van een mooie Simyo deal!!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi CD130,

Jammer dat je gaat overstappen. Hopelijk zien we je over twee jaar weer terug. :D

Groetjes,
Asma
Hallo Simyo, ik kan cd130 goed begrijpen en met mij meer. Toch zou het netjes zijn om trouwe klanten eens te benaderen met een leuke aanbieding. Om niet constant te moeten afwegen, wel of niet over te gaan naar een andere aanbieder die goedkoper is! Ook wij zijn aan het kijken wat voordeliger is, blijven of weg gaan.
We zeer tevreden zijn bij Simyo, alleen deze grote verschillen zet wel aan het denken.😉
Reputatie 6
Badge +5
Hi PH freak,

Welkom op Simyo Forum!

Ik kan best begrijpen dat je als klant aan het kijken bent naar andere, mooie aanbiedingen 😉 Ook voor jou geldt het aanbod van Els. Zou je willen dat mijn collega je na het weekend terugbelt met een voorstel? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels
Dag Niels,
Das mooi om te horen, ze kunnen met contact opnemen mij op 5 of 6 maart.
Goed weekend
Gr PH freak
Reputatie 6
Badge +5
Hi PH freak,

Top! Ik zal het doorgeven. Als je verder nog vragen hebt, weet je ons te vinden.

Groetjes,
Niels

Reageer