.

Beantwoord

Waarom heeft mijn zwager meer MB's dan ik?

  • 24 December 2016
  • 13 reacties
  • 173 Bekeken

Badge +2
Nu heb ik mijn zuster, zwager, neefje, vrouw en zoontje aan een Simyo abbonementje geholpen maar wat nu het vreemde is ik heb e voor gezorgd dat mijn zwager het zelfde pakket kreeg als ik maar wat schetst mijn verbazing hij heeft nu inmiddels 1250 min/sms en 3000 Mb voor de som van €19,- en ikzelf heb hetzelfde abbonement als hem maar ik heb 1250 min/sms en 2000 Mb voor €19,- beetje vreemd toch dat ik voor hetzelfde geld dan 1000 Mb minder krijg? Je zou verwachten dat een ouwe simyo rot dan ook 3000 Mb voor die €19,- zal krijgen maar helaas.
icon

Beste antwoord door Sean 27 December 2016, 14:25

Bekijk originele reactie

13 reacties

Hoi Robert,

Dat is zeker vreemd. Want 3000 MB bundel bestaat niet.
Badge +2
2000+1000 gratis
Badge +2
Maar inderdaad vreem zelfde bedrag en hij toch 1000 mb meer
Volgens mij is het 2000 MB incl. 1000 gratis. Dus €9,- voor 1000 MB + 1000 MB gratis. Ik heb namelijk de goedkoopste bundels en zo staat het bij mij. En aangezien wat jij over je zelf schrijft heb jij dezelfde bundel tarieven als ik.

Jouw zwager kan dus geen 2000 + 1000 hebben want dat zou hij goedkopere bundel tarieven hebben en ben ik onjuist ingelicht door Simyo.
Reputatie 5
Badge +6
Hey Robert,

is dit niet gewoon deel van de gezinskorting?

Groet Paul.
Badge +2
GzeInskorting? Is dit er ook? Wij hebben hier 3 telefoon nummers van Simyo dus deze tekst klinkt interessant voor ons zei hebben 4 gezinsleden met Simyo. Ik had inderdaad 1000 + 1000 mb gratis en nu dus samen met bellen voor €19,- maar heb nog even nagevraagd hij heeft 2000 + 1000 mb plus zelfde belbundel maar dus ook voor €19,- maar net wat ik al zei best wel vreemd zelfde prijs toch 1000 Mb meer. Maar wie kan mij meer vertellen over die gezinskorting?
Even lezen, beste Robert.
https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/bestaat-gezinsabonnement-35443
Badge +2
Thanx, had er ook nog niet van gehoord hoor maar er was iemand die het noemde daarom vroeg ik ernaar. Neemt nog niet weg dat de vraag van mij nog steeds niet beantwoord is.
. Neemt nog niet weg dat de vraag van mij nog steeds niet beantwoord is.
Klopt, dit is in mijn ogen voor de moderator. Aan raden heb je niks. Denken is goed, zeker weten is beter. 🙂
Robert..

Heeft jouw zwager geen éénmalige 1000 MB extra deze maand, of te wel de Simyaardag?

Anders blijf ook ik het raar vinden.
Badge +2
zou kunnen zal hem es vragen.
Ik ben niet minder benieuwd wat hier uitkomt. 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Gewoonrobert.

Wat leuk dat jullie zo'n trouwe Simyo familie zijn :D

Een 3000 MB bundel bieden wij momenteel niet aan. Als nieuwe klant kun je kiezen voor 2000 of 4000 MB, en wanneer je gebruik maakt van de nieuwe bundels heb je de keuze uit 2000 (1000 + 1000) en 3500 MB(2000 +1500).

Jij maakt op dit moment gebruik van ons beste aanbod. Als je zwager meer data heeft voor dezelfde prijs, dan verwacht ik dat dit iets eenmalig is. Zoals de Simyaardag die Raytje noemt.

Ik hoor graag wat het antwoord van je zwager is 😃 Als er nog steeds onduidelijkheden zijn, stuur me dan zijn 06-nummer in een privébericht. Dan kan ik zijn aansluiting erbij pakken. De mogelijkheid om een privébericht te sturen verschijnt zodra je op mijn profielafbeelding klikt.

Groetjes,
Sean

@PaulH, Raytje en Friesian, allen hartelijk dank voor jullie hulp!

Reageer