.

Beantwoord

Waarom heb ik nog 4g als ik mijn flex 4G bundel uit heb gezet?


Badge
Dag,
Net bevestiging via email gekregen dat mijn 4g bundel met ingang van vandaag is gestopt.
Maar mijn phone zegt nog steeds 4g verbinding te maken. (En wie gaat dat betalen?)

Groeten,
Nico
icon

Beste antwoord door Tiury 2 June 2015, 16:06

Bekijk originele reactie

15 reacties

Herstart je telefoon even of zet je netwerk op 3g en niet op 4g.
Badge
Herstarten is niet genoeg, maar ik heb hem nu op GSM/UMTS gezet.
Is het niet vreemd dat ik überhaupt nog 4g kan krijgen?
Ik ken de werking van je telefoon niet. Misschien geeft ie aan een 4g verbinding te maken / te zien maar maak je alleen een 3g verbinding. Wil je zekerheid kun je ook wachten tot een moderator reageert (streven is binnen 1 dag) of je belt met 1200. 🙂
Badge
Nou, bedankt Raytje, we zullen zien.
Badge +1
Hetzelfde "probleem" hier. Laat maar aan staan. 😉
Badge +1
Ik denk dat wij niet daarvoor hoeven te betalen. Het enige wat wij doen is het aan of uit zetten. Dat het technisch niet helemaal soepel loopt is niet de klant hun probleem toch?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi nvanvliet en dcs88,

Dat hebben jullie beide scherp opgemerkt! Het klopt inderdaad dat er bij klanten die hun Flex 4G bundel uit hebben gezet nog steeds 4G actief kan zijn. Dit komt omdat we nog bezig zijn met het verhogen van de 4G snelheid op een aantal aansluitingen. We willen niet dat het een het andere gaat verstoren, dus vandaar dat er deze maand even mee wachten (een paar dagen nog). dcs88 heeft het qua kosten aan het juiste eind. Jullie zullen geen Flex 4G bundel op de factuur tegenkomen 😉. Een piepklein voordeeltje dus.

Groetjes, Tiury
Badge +1
Dus over een paar dagen zitten wij weer op alleen 3G correct?
Badge +1
Ik heb 4g uit laten zetten via klantenservice op Twitter. 4G vreet best veel data weg als je een 1000 mb bundel heb.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi dcs88,

Ja, dit doen we automatisch binnen een paar dagen. Zo te horen is dat bij jou dus niet meer nodig 😉. Je verbruikt inderdaad gauw meer met 4G. Dit komt omdat je er veel meer mee zou kunnen doen in kortere tijd. Daarom adviseren we ook altijd om minimaal een 1000 MB te nemen. Met minder dan dat komt je waarschijnlijk niet meer uit .

Was het verder wel fijn om 4G te gebruiken? Had je betere dekking?

Groetjes, Tiury
Badge
Nou om deze thread maar nieuw leven in te blazen,
tot voor kort had ik dus 4g voor de prijs van 3g.

Maar nu heb ik helemaal geen dataverbinding meer.

Wat nu?
Badge
Nou ja,
een beetje voor mijn beurt geroepen misschien.

Na herstarten van mijn mobiel hen ik nu weer 4g?
nog steeds voor de prijs van 3g volgens mijn abbo en de rekeningen tot nu toe.

Natuurlijk leuk, maar ik wil graag weten waar ik aan toe ben.

Groeten,
Nico
Reputatie 4
Badge +10
Hoi nvanvliet,

Goed dat je het aangeeft 🙂 Ik zie dat je gisteren Mounia telefonisch hebt gesproken. Zij heeft het doorgezet naar mijn collega's van IT. Als het goed is kun je nu weer internetten via 3G. Heb je je telefoon al uit- en aangezet? Zo kan je simkaart zich opnieuw aanmelden met de nieuwe instellingen :$

Geef je door of je verschil merkt?
Badge
Dag,

Ja het klopt nu. Ik heb alleen nog 3g.

Groeten,
Nico
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nvanvliet,

Goed om te zien dat het ondertussen opgelost is 🙂 Waren je ervaringen met 4G wel goed?

Als je nog vragen hebt aan ons, stel ze dan gerust. We staan klaar om je te helpen wanneer dit nodig is. We zijn ook altijd in voor een leuk praatje, gewoon gezellig ;)

Groetjes,
Angela

Reageer