.

Beantwoord

Waarom heb ik geen 3G op Kreta?

  • 15 October 2016
  • 37 reacties
  • 610 Bekeken

Ik was op Kreta de afgelopen weken, daar had ik geen 3G internetverbinding. Dataraming stond aan, het 3G symbool verscheen in het venster.Er verscheen een melding: Mobiele datanetwerk niet mogelijk: je hebt geen abonnement op een mobiele dataservice.Mobiele dat staat in gesteld APN iphonekpn.nl. In Duitsland gaf het geen probleem,. Wat te doen? Alvast bedankt voor de reactie:D
icon

Beste antwoord door Caspar 17 October 2016, 09:59

Bekijk originele reactie

37 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Andreas59,

Inmiddels heb je contact gehad met Jihane en is het probleem verholpen. Ben blij dat alles weer werkt! :D

Alvast een hele fijne dag toegewenst.

Groetjes,
Asma
Hey Asma,
Gelukkig werkt het allemaal zoals het hoort😃

Gr Marcel
Reputatie 7
Badge +10
Gelukkig wel, Marcel! Ik wens je een fijne tijd in het buitenland, met een goede verbinding ;)

Groetjes,
Angela
Dank je wel. Angela😄
Groetjes, Matcel
Het probleem van geen 3 G is weer aanwezig 😡😡😡zit nu op Kreta. Op Kefalonia inJuni geen probleem. Wat nu, ben er een beetje klaar mee!!
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Andreas59,

Oh jee, dat klinkt niet goed! Super onhandig dat je nu op Kreta geen internet kunt gebruiken. Je wilt op vakantie natuurlijk wel gewoon online zijn.

Ik zie dat de optie voor 'internet in het buitenland' uit staat in je Netwerkinstellingen. Hierdoor is het goed mogelijk dat je niet kunt internetten op Kreta. Ik heb dit voor je aangepast, kun je jouw telefoon voor vijf minuten uitzetten? Je kunt deze instellingen natuurlijk ook zelf beheren via Instellingen > Netwerkinstellingen op Mijn Simyo.

Lukt het nu wel om te internetten?

Groetjes,
Els
Hey Els, nu gelukkigere mobiel internet 😀Ik heb trouwens niets veranderd aan de instellingen de afgelopen tijd 😕Hoe dit dan gekomen is ?? In ieder geval hartelijk bedankt of Efcharisto Poli zoals de Grieken zeggen😎

Groet,
Reputatie 7
Badge +10
Hi Andreas,

Zoals de Grieken zeggen: parakalo! 🙂 Ik ben blij dat alles goed werkt intussen. Laat jij het mij weten als je toch nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane
Hoop dat alles het nu goed blijft doen😁

Groet, Andreas
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Andreas59,

Ik heb er alle vertrouwen in! :D

Als je toch ergens tegenaan loopt, dan kun je ons dit gerust laten weten. Wij helpen je hier met alle liefde mee!

Ik wens je alvast een heel fijn verblijf toe.

Groetjes,
Asma
Thanks Asma , zalig ik doen
Reputatie 5
Badge +5
Graag gedaan namens, Asma! :)

Groetjes,
Els

Reageer