.

Beantwoord

Waarom biedt Simyo geen grotere internetbundels aan?


Badge
Waarom kun je niet meer dan 4gb in je bundel nemen?
icon

Beste antwoord door Sean 3 May 2017, 10:05

Bekijk originele reactie

55 reacties

Badge +7
Hoi allemaal,

Ik kan het me zeker voorstellen dat jullie graag grotere internetbundels zien. Ik vond het persoonlijk ook erg jammer dat we sinds onze nieuwe bundels geen bundel van 6 MB meer aanbieden. Deze bundel is zeker handig voor klanten die een grotere internetbundel nodig hebben.

Gelukkig hoeven we de vraag naar grotere bundels niet meer op onze 'Wall of Change' te plaatsen. Anders komt hij inderdaad erg vol te hangen. Deze sturen we altijd meteen door naar diegene die verantwoordelijk is voor onze producten. Dat is dus precies wat ik zojuist weer gedaan heb ;)

Ik hoop dat we binnenkort goed nieuws voor jullie hebben. Als er grotere bundels komen, gaan jullie dat zeker van ons horen.

Hebben jullie hier nog vragen over?

Groetjes,
Samantha
Hoi Samantha,

Bedankt voor je reactie,
Uiteraard begrijp ik jullie ook wel je zou het zelf misschien ook graag willen maar je gaat er niet over begrijpelijk.
Ik hoop wel dat er goed naar gekeken gaat worden en ook wat de prijs bij de concurrentie is
Want voor de hoogste bundel die je hier nu kan krijgen heb je elders dus duidelijk meer voor dat zelfde geld
Hoop echt dat er binnenkort verandering in zal gaan komen
Al vanaf het begin bij jullie en het bevalt mij prima maar de verhoudingen elders beginnen nu toch wel te knagen
Als je begrijpt wat ik bedoel
Zo even mijn bundel met 1000 mb verhoogt wat in principe makkelijk is en kan maar toch ook wel weer duur is ;-)

Groeten Cor Riezebos Kampen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Cor Riezebos, Henrivh1 en Ron H,

De signalen zijn inderdaad duidelijk, jullie willen grotere bundels. We zijn er van op de hoogte. Op dit moment zie ik het op korte termijn nog niet gebeuren, maar zodra er wijzigingen in onze bundels gaan plaatsvinden, laten we jullie dit natuurlijk gelijk weten.

Hebben jullie hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Simyo moet een beetje met de tijd meegaan, de concurrenten halen Simyo alle kanten in met grotere of zelfs onbeperkte internet bundels.
Ik ben geen groot verbruiker met mijn 2gb omdat ik veel (ook openbare) WiFi gebruik, maar ik heb liever een eigen veilige verbinding als ik niet thuis ben.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Gebruikersnaam,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je dit zegt. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat jij inderdaad 2000 MB's hebt. Wist je dat er nog een grotere bundel bestaat? Die bevat 4000 MB's. Je kunt je bundels elke maand aanpassen. Je doet dat door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen.

Of zou je liever nóg grotere bundels willen hebben?

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,

Ja, ik weet dat er nog een bundel bestaat van 4gb. Maar of je nou 2 of 4 gb neemt, je moet nog steeds goed je data in de gaten houden. Af en toe een keertje YouTube of Netflix kijken zit er niet in, want je zit er zo aan. En elke keer bijkopen kost je een fortuin.

We leven nu medio 2017, en ik denk dat bundels van minimaal 8 gb of 10gb heel normaal is. Maar een onbeperkte bundel zou ook wel interessant zijn, desnoods met keuze uit verschillende snelheden.

Als er een onbeperkte bundel komt zullen jullie veel blije Simyo klanten behouden. En jullie hoeven dan niet eens de goedkoopste te zijn, mensen betalen graag een beetje extra voor goede service.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Gebruikersnaam.

Bedankt voor je duidelijke feedback hierover! Een onbeperkte internetbundel zie ik nog niet in de nabije toekomst, maar grotere bundels zijn wellicht wel sneller te realiseren. Om die reden vragen wij in dit topic ook naar jullie wensen buiten het 'onbeperkte' om. Ik heb jouw punt ook op onze Wall of Change gehangen. Hoe groter de vraag hier wordt, hoe sneller we meer duidelijkheid krijgen of wij dit gaan aanbieden. Zodra dit het geval is, worden jullie hier uiteraard over geïnformeerd.

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Daaág telefoon vrienden,

Dacht na een weekje vakantie toch maar weer eens ff (drammen) 🙂
Moet wel even een complimentje geven voor de Spaanse telefoon aanbieder Movistar ja toppie.
Maar even terug naar waar we gebleven zijn.

Ik hoop niet dat de muur omvalt na al dat papier erop want zal nu toch wel uitpuilen hahaha
Blijf erbij dat er gewoon goed gekeken moet gaan worden ook wat zo'n bundel moet gaan kosten straks
In principe eigenlijk wat je nu al betaald met de hoogste bundel want anders gaat het alsnog te duur worden vrees ik
Hoop wel dat er beetje wat snelheid in komt want we zijn al weer wat kostbare tijd weken verder.
snap uiteraard ook wel dat je zoveel bij kunt kopen wat je wil en deze maand ook gedaan in verband met vakantie buitenland.
Kijk niet op 10 euro of zo maar een andere klant waarschijnlijk wel en denkt daar misschien wel heel anders over.
Elke x bij kopen wordt dan maandelijks wel erg duur vooral als het bij de concurrentie nog stukken goedkoper is ook.

Trouwens had nog wel een klantje erbij voor jullie maar om deze redenen wacht die nu wel af das toch zonde of niet dan.

Oh ja nu willen jullie vast nog weten waar de vakantie was.....
Gran canaria Taurito om precies te zijn.

Hoop nu wel echt dat er snel iets gaat veranderen,

Groeten Cor.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Cor,

Ik hoor wat je zegt. Dit signaal is vaker binnengekomen en dit wordt ook zeker meegenomen. Op 14 maart zijn alle bundels al helemaal omgegooid en vernieuwd: we hebben nieuwe bundels geïntroduceerd en prijzen aangepast. We zijn hier dus zeker mee bezig. Maar Rome werd niet gebouwd in één dag, zoals men altijd zegt. Signalen zijn goed, maar zelfs met sterke signalen kunnen we geen verandering aanbrengen in slechts een paar weken of maanden tijd. Mijn excuses daarvoor, want ik snap dat de noodzaak groot is.

Op korte termijn wordt er niet aan gedacht om de bundels opnieuw te heruitvinden. Ook daarvoor: sorry!

Dan even over de 'Wall of Change'. Voor hen die meelezen en niet weten wat dat is: de 'Wall of Change' is de wand waar allerlei ideeën en wensen terecht komen. Deze worden dan verzameld door de coördinator van de 'Wall of Change'. Hij gaat met de betreffende afdelingen na wat de mogelijkheden zijn, en koppelt dit vervolgens terug aan de persoon die het idee opgehangen heeft. Dit is een gestroomlijnd proces. Geloof me, de 'Wall of Change' wordt hier zeer serieus genomen. Er wordt over je ideeën nagedacht, al kunnen ze niet altijd doorgevoerd worden.

Zijn hier nog andere vragen over?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,

Het doet me een beetje denken aan het paard van troje en dat de concurentie jullie te slim af is en eigenlijk achter de feiten aan lopen want als aanbieder moet je dit toch wel zien aan komen dat bij andere aanbieders grote bundels zijn voor het zelfde geld.
Bij velen was 4g al tijden gratis en uiteindelijk ook bij jullie maar daar moest eerst nog maanden wel voor betaald worden.
Sorry dat ik het zeg maar vind jullie als aanbieder nu wel heel makkelijk achter het antwoord staan van dat we al in maart de bundels hebben aan gepast niet echt in het voordeel van de klant vind ik aan gezien wat de prijzen elders zijn.
Je zegt nu ook eigenlijk al dat er geen veranderingen komen in de bundels niet op korte maar ook niet op lange termijn.
Dus de muur kan wel afgebroken worden want een verandering komt er dus toch niet voor de klant aan en dat is jammer.
Denk dat er dan ook weinig aan inkomsten binnen zal komen dat er daarom geen verandering zal plaats gaan vinden naar hogere bundels.
Want als je meer wilt dan zal je moeten bij kopen en daar zit nu dan ook de winst denk ik, als je 1000 bij koopt ga je toch van 24 naar 34 euro doe je dat nog eens dan zit je al op 44 euro en dan ben je eigenlijk gewoon te duur uit.
Jammer dat jullie niet met de concurrentie mee gaan maar misschien heeft de concurrentie wel meer in de pap te brokkelen en is het tot hier en niet verder 😉 maar ja dat is en blijft gissen.....
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Cor,

Dankjewel voor je bericht! Ik snap natuurlijk goed waar je vandaan komt. Zoals ik al aangaf, staat dit idee (grotere bundels) zeker op onze Wall of Change.

Het was helemaal niet de bedoeling om het over te laten komen alsof ik ergens omheen draaide, in mijn vorige bericht. Op de korte termijn denken we er gewoonweg niet aan om de bundels meteen te vergroten. Dat heeft voor een groot deel te maken met de recente bundelwijzigingen die al plaats hebben gevonden. Wat er op de lange termijn gebeurt kan ik je niet vertellen - aangezien niemand dat weet 😉 De lange termijn duurt ook nog best... lang. Dat kan over jaren gaan. Wie weet hoe de bundels er dan uitzien!

De Wall of Change is verder wel echt een belangrijk onderdeel van verandering en vooruitgang. Een hele hoop veranderingen die je terugziet, komen vanuit de Wall of Change. Je kunt dat misschien niet meteen herkennen, maar ik kan je garanderen dat dat wel zo is.

Ik hoop dat je hier voldoende aan hebt en dat het nu duidelijk is 🙂 Maar laat het vooral weten als je nog vragen hebt!

Groetjes,
Jihane
ik denk er ook hard aan om over te stappen, moest laats een fors bedrag extra betalen omdat ik buiten mijn bundel had geinternet, kreeg pas veel te laat een waarschuwing, jammer.
4000 mb is gewoon veel te weinig als je vaak op een camping zonder wifi zit.
waneer komen er onbeperkt internet bundels.??
Bij de concurent kan ik voor 10 euro meer per maand onbeperkt bellen en internetten.
Badge +7
Hoi Surfsmurfin,

Wat jammer dat je overweegt om over te stappen 😞 Als je geen wifi hebt, kunnen je MB's inderdaad hard gaan. Ik verwacht dat de kans klein is dat we een onbeperkte internetbundel gaan krijgen, maar we zijn wel aan het kijken of we grotere internetbundels kunnen aanbieden. Wat zou voor jou een goede bundel zijn?

Je hebt de sms'jes dat je extra internetbundel op zou zijn, inderdaad te laat ontvangen. Daarom heb ik de gemaakte kosten op 30 juni vanaf 15.52 uur vergoed. Het bedrag van € 146,60 wordt binnen 3 weken na de incasso van deze factuur aan je terugbetaald. Vind je dit een goede oplossing?

Groetjes,
Samantha
Ik ben geen internet zeurneus, maar heb voor dit topic speciaal een account aangemaakt. Ik ben al jaren lang bij simyo en heb al vele mensen naar jullie laten overstappen. Echter, ik stoot nu steeds vaker tegen de 4gb limiet en ben dat zat. Ik zou het jammer vinden als ik een andere provider moet gaan zoeken, maar Simyo moet nu écht met de tijd mee gaan. Dus 6 en 8gb bundels erbij...
Ik ben geen internet zeurneus, maar heb voor dit topic speciaal een account aangemaakt. Ik ben al jaren lang bij simyo en heb al vele mensen naar jullie laten overstappen. Echter, ik stoot nu steeds vaker tegen de 4gb limiet en ben dat zat. Ik zou het jammer vinden als ik een andere provider moet gaan zoeken, maar Simyo moet nu écht met de tijd mee gaan. Dus 6 en 8gb bundels erbij...

Klopt Jdleeuw helemaal met je eens, heb verledenweek eens hier en daar rond geneusd bij diverse aanbieders maar het komt er in het kort hier op neer dat ze allemaal dochtermaatschappijen zijn en gewoon niet meer mogen aan bieden wat ik al vermoede klopte dus. Zoals Simyo en Telfort zijn dochtermaatschappijen van Kpn en zitten ook op dat netwerk maar nu zal velen denken ja maar Youfone dan, ook die zit op het netwerk van KPN maar is geen dochtermaatschappij staan op eigen beentjes en kunnen daarmee dus meer aan bieden dan de overig 2 aanbieders. het is jammer maar het zij zo. Zoals Youfone zit op het Kpn netwerk en kan dan alles onbeperkt leveren voor pakweg 26 euro per maand wel betaal je dan voor 4 g maar dat zit er dan alweer bij in. Bij Telfort als je alles in 1 hebt krijg je korting met dubbel mb of korting op je rekening of opnemen tv of op het voetbal kanaal. Je kan dan daar weer kiezen voor dubbel mb's maar je komt niet hoger uit dan 7000 en als je dan vraagt waarom gaan jullie niet mee met Tele 2 en de anderen die onbeperkt aan bieden dan is het antwoord na wikken en wegen dat ze het gewoon wel willen maar niet mogen!!! Dus met andere woorden het zal niet hoger gaan worden dan 4000 dat is voor mij nu wel duidelijk 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Die youfone unlimited is tot 15GB. Daarna wordt de snelheid verlaagd.
Die youfone unlimited is tot 15GB. Daarna wordt de snelheid verlaagd.


Klopt wimj12 maar ja dan moet je ook wel je best doen om dat op te maken maandelijks
Nog ff gespiekt bij Tele 2 bij een unlimited data abonnement en bij een gebruik van meer dan 5GB per dag 🙂 krijg je een sms je hahaha ja dan moet je ook wel erg je best doen om dat per dag op te maken.
Wat wel jammer is dat ze daar nog geen landelijke dekking hebben.
Misschien dan maar een richt antenne op het dak plaatsen (lol) 😉
Reputatie 7
Badge +7
Tele2 heeft toch landelijke dekking doordat je op plaatsen waar ze geen dekking hebben overgaan naar het netwerk van een ander (ik meen TMobile)?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jdleeuw,

Welkom op het Forum!

Erg leuk om te horen dat je zoveel klanten ons kant op hebt gestuurd, waarvoor dank!

Ik kan mij goed voorstellen dat je een grotere internetbundel wilt hebben. Op dit moment zijn wij aan het inventariseren hoeveel MB gewenst in voor onze klanten. Ik zal hierom ook aan mijn collega doorgeven dat jij graag 6 tot 8 MB wilt hebben.

Hopelijk kunnen wij hier gauw verandering in brengen!

@ Cor Riezebos. als dochterbedrijf van KPN kunnen wij natuurlijk niet alles op eigen houtje bepalen. Dit neemt niet weg dat er een mogelijkheid bestaat om grotere bundels aan te bieden. Hopelijk kunnen wij gauw ook grotere bundels aanbieden. Wanneer het zo ver is, zullen wij onze klanten hier natuurlijk van op de hoogte houden. :D

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma
Tele2 heeft toch landelijke dekking doordat je op plaatsen waar ze geen dekking hebben overgaan naar het netwerk van een ander (ik meen TMobile)?

Hoi wimj12 Weet niet of dat overal werkt zoals je schrijft dat ze dan overgaan naar een ander netwerk.
Weet wel dat ze op sommige plaatsen in de buurt het bereik erg slecht is en dat ze niet over springen dan naar een ander netwerk op die plaatsen.

Groeten Cor.
Hoi Jdleeuw,

Welkom op het Forum!

Erg leuk om te horen dat je zoveel klanten ons kant op hebt gestuurd, waarvoor dank!

Ik kan mij goed voorstellen dat je een grotere internetbundel wilt hebben. Op dit moment zijn wij aan het inventariseren hoeveel MB gewenst in voor onze klanten. Ik zal hierom ook aan mijn collega doorgeven dat jij graag 6 tot 8 MB wilt hebben.

Hopelijk kunnen wij hier gauw verandering in brengen!

@ Cor Riezebos. als dochterbedrijf van KPN kunnen wij natuurlijk niet alles op eigen houtje bepalen. Dit neemt niet weg dat er een mogelijkheid bestaat om grotere bundels aan te bieden. Hopelijk kunnen wij gauw ook grotere bundels aanbieden. Wanneer het zo ver is, zullen wij onze klanten hier natuurlijk van op de hoogte houden. :D

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma


Hoi Asma,

Denk niet dat dit spoedig zal gaan gebeuren want wat je nu zelf schrijft komt telkens als antwoord terug
Kijk de overige berichten maar na :D
Eerst was het van we hebben het net aangepast de bundels toen werd het van niet op korte termijn en nu dat er weer een mogelijkheid is.
Zie door het bos de bomen niet meer als je begrijpt wat ik bedoel vind dat sommige antwoorden wel met een grote bocht om iets heen, er omheen draaien want het gaat gewoon niet gebeuren dat er grotere bundels gaan komen voor het zelfde geld nu wat je betaald maandelijks.
En ik denk dat niemand zal op staan en zegt van ja je hebt gelijk :$
Weet wel dat dit klanten gaat kosten en dat zal heus al wel gebeurd zijn!!!
Want dat is gewoon jammer vooral omdat jullie het na jaren zo goed voor elkaar hebben maar eigenlijk met de rug tegen de muur staan nu.

Groeten Cor.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Cor,

Ik snap heel goed dat je graag gelijk actie wilt zien. Ik weet dat wij achter de schermen bezig zijn met het één en ander.

Pas wanneer wij definitief ruimere bundels (of andere mogelijkheden) zullen aanbieden, kunnen wij hier meer over kwijt.

Tot tegen die tijd blijven wij de wensen van onze klanten verzamelen en jullie vragen om geduld. :$

Groetjes,
Asma
Hallo,

Ik wordt eigelijk ook wel gek nu...
Van de kleine bundel... 3 maanden geleden wordt er al omgevraagt en jullie doen het niet?
Gaat het nog gebeuren ja of nee ? Bundels van 6gb of 8gb? Ik wacht nog een maandje af anders is het na bijna 2jaar over sorry...
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Markqualm,

Het is heel begrijpelijk dat het lange wachten wat frustrerend is. 😞 Helaas kan ik je op dit moment geen toezeggingen doen over eventuele wijzigingen aan onze internetbundels. Zodra er meer bekend is bevestigen wij dat natuurlijk aan onze klanten. Tot die tijd verzamelen wij, zoals Asma hierboven ook al aangeeft, alle input van onze klanten. Hoeveel MB zou voor jou voldoende zijn iedere maand?

Groetjes,
Els
Hoi Markqualm,

Geloof dat het al wel langer speelt dan die 3 mnd maar ik vrees dat er op korte termijn geen verandering in zal gaan komen. Eigenlijk is dat ook wel te lezen in de antwoorden die we terug krijgen. Denk dat er hier en daar al wel een bureau is ingestort na al dat A4 papier van we hebben het door gegeven het signaal en de wensen, maar ja ze zijn ook geen Kpn hé. Denk ook niet dat er op korte termijn iets gaat veranderen anders waren ze begin dit jaar wel met een stunt gekomen, zoals andere aanbieders. Vrees dat er al velen zijn weg gegaan de laatste tijd. Ook ik kijk het nog even aan want zou uiteraard een dief van mij zelf zijn qua bundel die ik nu kan krijgen krijg er 10000 bij voor de prijs van 22.50 en onbeperkt bellen gratis sms en overige data mee naar volgende maand 3x (totaal 14000) betaal nu 24 euro voor 4000 met onbeperkt bellen....eigenlijk niet meer voor deze tijd.
Was graag na 4 jaar hier gebleven als ze met een goede maandelijkse optie zouden gaan komen maar vrees dat dit op korte termijn toch niet zal gaan gebeuren.
En toch blijf ik erbij dat er ander argumenten mee spelen anders was het al lang verandert het kost op deze manier gewoon veel klanten en dat is gewoon jammer....

Reageer