.

Beantwoord

Waarom biedt Simyo geen grotere internetbundels aan?


Badge
Waarom kun je niet meer dan 4gb in je bundel nemen?
icon

Beste antwoord door Sean 3 May 2017, 10:05

Bekijk originele reactie

55 reacties

Tja, daar is maar 1 simpel antwoord op: Simyo biedt niet meer aan.

Een oplossing zou zijn om voor 5 euro 500 MB bij te kopen. Dat kan je zo vaak per maand doen.

Of meer gebruik maken van Wifi.
Reputatie 7
Badge +6
In het verleden zijn er al meerdere personen geweest die dit zich af vroegen, hier is tot op heden helaas nog geen gehoor aan gegeven door Simyo.
Wat vind jij zelf een ideale bundel dan Ron?
Reputatie 7
Badge +6
Niet een ideale maar wat mijn betreft iets meer keus bijvoorbeeld zes en 8 GB toevoegen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Mobdennis,

Goed dat je deze vraag hier stelt!

Wij proberen ons aanbod altijd zo goed mogelijk af te stemmen op de behoefte van onze klanten. We hebben gekozen voor een beperkt aantal internetbundels om de keuze makkelijk en overzichtelijk te houden.

Als er berichten binnenkomen dat dit aanbod te smal is, of dat er behoefte is aan grotere bundels geven we dit altijd door aan de juiste afdeling.

Hopelijk kunnen we je in de toekomst een grotere internetbundel aanbieden! Voor nu wil ik je dezelfde tip als Ray geven, bijkopen kan je zo vaak doen als nodig is.

Heb je hier nog vragen over?

@Ray, hartelijk dank voor je reacties en advies!

@Ron H, jij bedankt voor je suggestie! Ook dit zet ik door naar mijn collega's.

Groetjes,
Sean
Reputatie 4
Badge +4
@Ron H: Zullen we een petitie starten? :P

@Simyo; Neem een voorbeeld aan de big boss (KPN). Die bood al veel traffic aan; dat wordt gewoon nΓ³g meer vanaf 1 juni.
Badge +7
Hoi ahmed_a,

Wie weet helpt een petitie wel. Hoe meer mensen aangeven dat ze graag grotere bundels zien, des te groter wordt de kans dat deze er komen ;)

Dus wensen zijn altijd welkom, dan geven we dat door :)

Groetjes,
Samantha
Badge
Maximum van 4 gb is niet meer van deze tijd, algemeen bekend dat verbruik gemiddeld flink stijgt. Bovendien had ik 6gb, maar die mogelijkheid is me dus ontnomen. Bijkopen is gezien de meerprijs van maar liefst een euro per 100mb geen oplossing.
Zoals Ahmed al stelt toont Kpn hoe het ook kan. Maar goed, ik heb dit al diverse malen gezegd, ik kijk het nog 2 maanden aan en anders blijft er voor mij nog maar een oplossing over.......
Badge +7
Hoi Franktienhoven,

Ik kan het me voorstellen dat je graag grotere bundels ziet. Als blijkt dat er veel vraag is naar grotere bundels, gaan we hier ook zeker iets mee doen.

KPN heeft inderdaad aangekondigd om grotere bundels aan te bieden. Helaas zijn we geen KPN, want we hebben een andere doelgroep. We kunnen zeker grotere bundels aanbieden, maar ik kan je wel alvast garanderen dat we niet de nieuwe KPN gaan worden.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha
Reputatie 4
Badge +4
Even ter aanvulling. Jullie gaan er echt niet meer omheen kunnen:

https://www.rtlz.nl/tech/tele2-gaat-met-onbeperkte-data-strijd-aan-met-t-mobile

Kom op Simyo. Innoveren die handel. Net als vroeger, toen jullie begonnen 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb het gezien, Ahmed! En best voordelig ook. Ook ik zal nog een extra punt op onze Wall of Change plaatsen. Hoe vaker wij het voor jullie melden, hoe sneller er over gepraat gaat worden 🙂 Jammer genoeg kan ik je niets beloven, maar er gaat zeker weten over gepraat worden.

Groetjes,
Angela
Badge
Tijd om over te stappen, al jaren trouwe klant, maar kan nu voor 2Euro meer een bundel van 10GB krijgen bij Tele2.
Was graag hier gebleven, maar de woorden telkens "Hoe vaker jullie het melden hoe sneller er over gepraat gaat worden" ben ik wel een beetje moe. 4GB max is gewoon niet meer van deze tijd, en lopen ze bij Simyo ver achter op de rest.

Doei Simyo, Hoi Tele2
Reputatie 7
Badge +7
@Dirk: Reviews zeggen lang niet alles, en wellicht zijn de klanten van Tele2 iets sneller bereid te gaan klagen op Fora, maar lees deze getallen maar eens:

https://www.bellen.com/mobiele-providers/tele2/klantervaringen
en
https://www.bellen.com/mobiele-providers/simyo/klantervaringen

Alhoewel ik 48% aanbevelingen van Simyo laag vind, is het wel beter dan die 7% van Tele2.
Maar er zijn er die nog slechter scoren...
Badge
Maar ik zit nu met een 4GB bundel wat gewoon te weinig voor me is. Als simyo het niet wil aanpassen moet je verder gaan kijken.
Hallo allemaal,

Ook ik wil graag even reageren en uiteraard op die welbekende muur hangen bij simyo (the wall of change)
Zelf vind ik voor mij zelf 4 gb ook te weinig elders worden wel hele leuke aanbiedingen gedaan o.a. door moederbedrijf KPN dat per 1 juni de vaste klant zelf het dubbele mb gaat krijgen per maand dus......als familie hup simyo er achteraan.
Denk dat jullie met een goed actie moeten gaan komen anders vrees ik wel gewandel bij simyo

Ook zou ik graag meer aanbod zien komen op maandelijks gebied van 6gb of 8gb of 10gb
Omdat het bij de concurentie wel kan en ook voor 24 euro bellen en internetten en zelf gratis sms
Bij Kpn gaan zelf per 1 juni van een abonnement van 5 gb naar 10 gb en er zijn geen extra maandelijkse kosten
De kosten bij Kpn vanaf 1 juni onbeperkt bellen en sms en 10gb voor 24 euro per maand.
Ben verder zeer tevreden met Simyo maar hoop wel dat er hier eens serieus naar gekeken kan worden en hopende dat jullie op korte termijn met iets heel moois gaan komen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

We snappen heel goed dat onze woorden niet veel betekenen zolang jullie nog niet voor grotere bundels kunnen kiezen. Helaas kunnen wij niet zomaar de belofte doen dat het ontwikkeld wordt. In dit geval kunnen wij blijven signaleren naar de juiste personen. En je mag mij dan geloven op mijn woord dat dit zeker gedaan wordt. Wij zien ook graag grotere internetbundels omdat de vraag ernaar simpelweg steeds groter wordt.

Ik hoop snel meer nieuws te hebben zodat we kunnen voorkomen dat jullie overstappen. Jammer genoeg kan ik geen tijdsbestek aangeven hierin. Sorry!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +7
Ergens in deze draad noemt iemand het woord innoveren. Laat ik dan eens een suggestie doen.

Gewoon een maximale bundel van 8 ipv 4 gb noem ik geen innoveren. Maar wat te denken van verbruik in daluren bijvoorbeeld maar voor de helft laten meetellen? Ik heb geen idee hoe het data verbruik is verdeeld over de dag, maar het zou zomaar kunnen dat tussen 20:00 en 7:00 minder verbruik is.
Dus laat dat verbruik voor de helft meetellen. Zo kan je met een 4gb bundel meer doen, als je
je tijden maar listig plant.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wimj12,

Oei, ik weet niet of dat zo makkelijk te realiseren is. MB verbruik zit veel lastiger in elkaar dan bijvoorbeeld een belminuut. Want een minuut is simpelweg 1 minuut. Je kunt dit simpeler verdelen in dal-uren dan dat je dit met MB's kunt doen. Dan lijkt me een verhoging van een bundel toch een stuk makkelijker te realiseren en voor jullie ook makkelijker gebruiken. Je hoeft dan geen rekening te houden met het verbruik van je MB's.

Daarnaast is het ook wel echt fijn dat je jouw MB's kunt gebruiken wanneer jij dit wilt. De "dal-uren" zijn vaak niet de meest gunstige uren. Ik denk dat er veel verbruik ook plaatsvindt in de avond (als je niet thuis bent op de wifi). Het is een leuke suggestie, ik vraag me alleen af of het handig is :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +7
Toch hebben jullie Spaanse vrienden dit wel. Kijk maar op simyo.es.
Nu spreek ik geen Spaans, maar ik meen toch echt te lezen dat er Nachtbundels zijn.

1 GB Noche

Bonos de datos para consumo nacional.
Horario de noche: de 22:30h a 08:00h., todos los dΓ­as.

Maar net als jij zou ik ook nooit zelf zo'n bundel kopen.

En het is ook maar een idee 🙂.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Wimj12,

Ha! Wat een bijzonder idee 🙂 Zoals je misschien wel weet, hebben we niet veel te maken met de Spaanse Simyo, behalve de naam. Ik vind het een origineel idee, maar niet heel praktisch. Tijdens daluren (bijvoorbeeld 's avonds) heb je waarschijnlijk al wifi-verbinding of slaap je al. Het mooie van je data nu is, zoals Angela ook zei, dat je het kunt gebruiken hoe en wanneer je maar wilt. Daar zitten geen regels aan vast :D

Groetjes,
Jihane
Hoi Allemaal,

Dacht geef nog even een reactie want inmiddels zijn we al weer een aantal weken verder
Helaas tot op heden nog geen veranderingen bij simyo voor de maandelijkse data helaas nog geen veranderingen in zwaardere bundels.
Hoop wel dat er nu snel een verandering zal gaan komen anders vrees ik toch het ergste voor jullie
En ik denk dat ik niet de enigste ben als ik dat wel zou zijn dan zullen jullie mij wel niet gaan missen als klant.
Want er zijn toch wel hele mooie aanbiedingen elders.
Uiteraard wacht ik het nog even af om jullie toch nog even de tijd te geven om goede beslissingen te kunnen gaan nemen voor jullie vaste klanten.
Toch bijna vanaf het begin bij jullie als klant op zich al een feestje waard :-)
Uiteraard snap ik wel dat je zoveel kan bij kopen als je zelf wilt maar dat is dan wel prijzig per maand vooral als je dat elders veel goedkoper kan krijgen.
Ik hoop echt dat er binnenkort veranderingen gaan komen en dat we kunnen kiezen voor zwaardere bundels.

Met vriendelijke groet Cor Riezebos.
Hier al vaker gezegd blijkbaar. Ben al jaren tevreden lid van Simyo maar ze moeten nu echt mee gaan met de grotere bundels.
Mensen in mijn omgeving met bijv. KPN hebben bundels van 10GB of zelfs 20GB en betalen minder dan ik met mijn abonnement hier. Ik hoop dat er bij Simyo ook verandering in komt anders ben ik toch wel genoodzaakt bij KPN te gaan kijken.
Reputatie 7
Badge +6
Voel een wall of change momentje aankomen, hoop dat er nog genoeg Post-it in huis is😞
Voel een wall of change momentje aankomen, hoop dat er nog genoeg Post-it in huis is😞

Ze mogen zo langzamerhand wel A4 papier per letter gaan gebruiken op die wall of change Ron :D

Wel jammer dat er geen reactie is gekomen van de dames en heren
Denk dat ze samen wel denken van tja.... die Cor heeft wel gelijk!!!
Reputatie 7
Badge +6
Cor als de A4-tjes zouden helpen....gelijk doen!πŸ‘πŸ™ŒπŸ»

Denk dat er jnmiddels genoeg is geschreven over dit onderwerp, en de signalen meer dan duidelijk zijn.

Je kunt het niet blijven negeren/uitstellen, anders gaat het echt klanten kosten.......wie weet hoeveel er al zijn overgestapt?

Reageer