Beantwoord

Waarom bieden jullie nog geen all-in abonnement aan ?

• 25 juni 2017
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Hallo simyo

Waarom bieden jullie nog geen all-in abb aan ?

De behoefte is er wel maar jullie bieden het nog niet
Waardoor ik nu aan het kijken ben na een andere provider.
Alleen jullie service is super goed en dat is de rede waarom ik nog geen over stap heb gedaan

M.v.g jeffrey
icon

Beste antwoord door Samantha 27 juni 2017, 15:21

Hoi Jeffrey5690,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat leuk om te horen dat je zo tevreden over onze service bent! Het zou dan ook erg jammer zijn als je ons zou verlaten :(

Het klopt dat we geen all-in abonnementen hebben. Sinds 14 maart hebben we al wel een onbeperkt bellen bundel. Ik zie dat je hier ook al gebruik van maakt.

Of we ook een onbeperkte internetbundel aan gaan bieden, durf ik je niet te zeggen. We zijn wel aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om grotere internetbundels aan te bieden. Daarom heb ik je vraag naar een onbeperkt internetbundel doorgegeven aan diegene die over onze abonnementen gaat. Hopelijk kunnen we je snel goed nieuws geven.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@RonH Yes, hoe meer mensen dit aangeven, des te groter de kans dat het er komt.
Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Ja hoor daar gaan we weer ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜˜
Badge +7
Hoi Jeffrey5690,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat leuk om te horen dat je zo tevreden over onze service bent! Het zou dan ook erg jammer zijn als je ons zou verlaten :(

Het klopt dat we geen all-in abonnementen hebben. Sinds 14 maart hebben we al wel een onbeperkt bellen bundel. Ik zie dat je hier ook al gebruik van maakt.

Of we ook een onbeperkte internetbundel aan gaan bieden, durf ik je niet te zeggen. We zijn wel aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om grotere internetbundels aan te bieden. Daarom heb ik je vraag naar een onbeperkt internetbundel doorgegeven aan diegene die over onze abonnementen gaat. Hopelijk kunnen we je snel goed nieuws geven.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@RonH Yes, hoe meer mensen dit aangeven, des te groter de kans dat het er komt.
Geachte samantha

Bedankt voor je reactie

M.v.g
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jeffrey,

Namens Samantha: heel graag gedaan 🙂 Laat je het weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer